Dere som venter nr 3 eller mer...

farmerswife

Andre møte med forumet
...synes dere at magen har kommet raskere denne gangen?
Jeg er nesten litt flau, jeg har fått mage som minner mer om 4 mndr enn 12 uker. Har ikke sjans til å holde den inne. Dette er jo mitt fjerde svangerskap, så kanskje det er vanlig at magen spretter ut tidligere for hver gang..?
Hadde vært fint å høre hvordan det står til med magene deres! 

Nå venter jeg 'bare' nr 2, men svarer fordet;
Jeg er 12 uker på vei idag og folk har i allerede over en uke kommentert gravidmagen.... Så vanskelig å skjule den gitt! :) Med første fikk jeg ikke mage før uke 16. Så hos meg er det værtfall stor forskjell fra da og nå :)

Venter min nr 3, og har hørt mange si at magen kommer så fort men jeg har ingen mage, ser absolutt ingenting på meg :-( Er så kjedelig!! Vil ha mage jeg og ;-))) Håper den plutselig kommer snart :-)

Bare nr 2 her og. Men med nr 1 fikk jeg ikke mage før i uke 18....
Og nå er magen like stor som den var da jeg var ca 20 uker. Så stor forskjell her gitt!!

nr 3 her.. Er vel egentlig mitt fjerde svangerskap:) magen er STOR!! :) prøver å skjule i større klær, men vet ikke hvor lenge det går...:-)

happyhappy skrev:
nr 3 her.. Er vel egentlig mitt fjerde svangerskap:) magen er STOR!! :) prøver å skjule i større klær, men vet ikke hvor lenge det går...:-)

Samme her :) Er ti uker og et par dager på vei og det er håpløst å skjule noe. Var på ultralyd i går så nå er det ikke så nøye lenger, folk får tro hva de vil, tenkte jeg bare skulle slutte å holde magen inne så får jeg se hvem som tør å spørre først :P Har uansett kjøpt alkoholfritt ute en stund, så sikkert flere som har mistanke. 

Nr tre her, magen har vært stor siden uke 6! Så stor nå at det er vanskelig å skjule den..uke 11 nå.

Jeg venter også nr 2..bare;)  Og magen er virkelig tilstede.. Forrigegangventet jeg og ventet fælt på at magen skulle komme og nå er d helt omvendt.. Prøver å skjule den.. Tar meg selv i å gå og holde den inne..!! Men når jeg glemer meg bort har jeg fått blikk fra mange! De titter likosm på magen og puppene og jeg ser at de trekker vekk blikket igjen..når jeg ser på de;)! Tør ikke spørre, vettu;) Men d hadde ikke jeg gjort heller! Kan jo bare se ut som at jeg har kost meg litt vel mye i sommer!!

Jeg venter også nr 2 å magen vises godt allerede... Er 12+6 nå, første gang jeg var gravid kom ikke magen før i uke16.. Så er litt flau egentlig over at den har kommet så raskt, så godt å høre at det ikke bare er meg:)

Back
Topp