Dere som venter jenter

Imogene

Forumet er livet
VIP
Hva er hjertelyden?

Etter myten skal under 140 sl/min være gutt og over 140 jente.
Denne gangen ligger det jevnt på 160.
ALLE rundt meg tror jente, jeg selv tror gutt.

Spiller selvsagt liten rolle, men jeg ER så nysgjerrig på hvem som bor der inne!

Så, stemmer myten på aprilgirlsa?

Vet ikke kjønnet på babyen i magen (skal ikke vite det heller), men har 1 av hver fra før, og jenta hadde høyere fosterlyd enn gutten ;) men kan jo selvsagt være tilfeldig det da ;)  Fosterlyden denne gangen ligger også høyere enn med gutten, så blir spennende å se når h*n blir født :)

Begge mine forrige svangerskap lå hjertelyden rundt 160 hver gang. Aldri under 150. Begge er gutter.

hjertelyden i magen min har vært 148, 155, 160 og 165... vært på 2 UL og begge sier jente.. husk at alle har hjerelyd over  160 frem til uke 14...

hjertelyden i magen min har vært 148, 158, 160, 165..vært på 2 Ul 2 ganger..
begge sier jente... men husk at de fleste fostere har hjertelyd over 150 frem til uke 14

På begge jentene mine har den ligget på mellom 140 - 160. Denne gangen lå den på 150. Skal på ultralyd i morgen, så det blir spennende å se om det blir ei 3. Jente. Føler at det er jente. Dette stemte tydeligvis ikke. Vi så på ultralyden i dag at vi venter en gutt!

På begge jentene mine har den ligget på mellom 140 - 160. Denne gangen lå den på 150. Skal på ultralyd i morgen, så det blir spennende å se om det blir ei 3. Jente. Føler at det er jente.

Det er nok ikke noe annet enn en myte - som stemmer på rundt halvparten, som alt annet ;-)
Føler meg ganske sikker på at det er en gutt

Hos meg har hjertelyden lagt på mellom 142-160, men det gjorde det sist gang også, og da ble det gutt.

De gangene jordmor/gyn har sjekket etter hjertelyd har den lagt på 140.

Etter ordinær ul ser det ut til at vi venter ei jente.

folkens.. er babyen rolig/sover/slapper av er hjertelyden lav, er babyen i aktivitet er den høyere, kjønnet har NULL betydning på hjertefrekvensen.

3xS skrev:
folkens.. er babyen rolig/sover/slapper av er hjertelyden lav, er babyen i aktivitet er den høyere, kjønnet har NULL betydning på hjertefrekvensen.

Jeg vet ;)

3xS skrev:

Derav ordet "myte".

Det stemte på storesøster, og den har vært bittelitt lavere med lillebror i magen. Skal på ny JM kontroll i morgen, så vi får se da

Back
Topp