Dere som venter jente...

Tre muskuterer

Lykkelig!
hvilke navn vurderer dere? Eventuelt har bestemt dere for?

Tenker dere på om navnet er populært? Eller om det passer med de andre barna (dersom du har noen fra før)?

Her blir d Kine Victoria, har ikkje tenkt på om d passer med navnene på barna hans nei og heller ikkje på popularitet;)

Vi har en jente fra før, og synes jo hun har det fineste navnet i verden, så det var vanskelig å finne et nytt jentenavn.
Men vi har diskuert fram og tilbake, og latt storesøster få være med å bestemme. Selv om sambo hadde et annet navn høyere på listen, har vi funnet ut at det er viktig at storesøster får være med å bestemme, og da vi hadde tre alternativer fikk hun det siste ordet. :)
Vil ikke dele navnet her ennå.

Guttenavnet var klart allerede før oul, så måtte tenke litt ekstra når vi skulle finne jentenavn. :-)

Vi sliter.... Eg finner ikke noen eg er fornøyd med, og det ene eg at funnet liker ikke sambo :(

Jeg hadde
Mathea
Linnea
Nora på lista mi, men så kom mannen med Amilie, så det skal jenta vår hete.

Venter gutt jeg, men hadde blir Ingvild om det var ei jente :) Liker ingen av poppisnavna, så det hadde helt automatisk vært utelukket :P

Er mest opptatt av at det passer med søsknene sine navn. Har en lang navne liste, med noen av mine favoritter, men mannen er ikkje intresert i å diskutere navn ennda :confused:

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Hadde vi ventet jente skulle hun hete Madelein. Men vi sluter nå med å finne navn til prinsen :p

De fineste jentenavna jeg vet om er Aurora, My, Ulva, Ronja, Elvira, Rakel, Lykke og Alva.

Skal ikke ha motenavn som Nora, Lykke, Emeline, Linnea osv osv (mener ikke trakke på noen tær) En skulle tro det er 2 av dem alle i Theos barnehage. (og det irriterer meg at Theo begynner å bli populært det også, for jeg var den "eneste" som kalte han det navnet da han ble født)Men men :-)
Vi har landet på navnet Synne:-)
Smaken er som baken for alle, vet bare at vi ville ha noe tradisjonelt

Back
Topp