Dere som venter en jente...

Jeg såg det faktisk selv før jordmor sa noe :p for jordmor sin del sa hun at hun ikke kunne se noe tut mellom beinet og derfor kunne se det var jente. Jeg såg det fordi jeg mente å kunne tyde kjønnslepper i stede for tut :p så husker jeg veldig godt ultralyden til gutta :D hjalp nok på det også ;)
 
Her så hun heller ingen tut, og så med engang at det var ei jente :) Hun zoomet inn å så veldig nøye etter. Jeg så 3 streker, og jeg synrs og at jeg så kjønnslepper. Samme så jeg da vi var på 3D uke 28 med vår forrige datter :)
 
Her er det ikke 100% sikkert at det er jente, da babyen var så urolig og rulla rundt inni dær. Men leita flere ganger etter tut og så ingen antydning :p men skal tilbake i april for å se på nytt og for sjekke at alt ser bra ut og få bekreftet at det er jente :)

Er såpass sikre etter å ha stirra på skjermen etter tuten og ikke sett den at vi har handla litt rosa allerede :p
 
Jeg mistenkte det selv først da jeg ganske fort så disse strekene mellom bena :) så sa hun det selv etterpå :)
 
Jeg mistenkte det selv først da jeg ganske fort så disse strekene mellom bena :) så sa hun det selv etterpå :)
Jeg ble så paff når jeg såg det at jeg ropte (bokstavelig talt) ER DET EN JENTE!!?!?! Før hu fikk sagt noe *flirer* var så innstilt på gutt :p
 
Jeg så tut, men jm sa at det så ut som jente. Blir spennende å se på neste UL men frem til da sier vi jente :p
 
Her såg vi ingen tut, men tydelig tre streker:) Likevel ville ikkje jordmor si det heilt sikkert at det var ei jente...
 
Hun sa at hun så kjønnslepper her:) Så tre streker, og ingen "tydelig" tut.
 
Første gang så var lille så vrang på å vise seg fram, men hun trodde det kunne være jente. Andre gangen vi var så sa hun at her var det helt flatt, ikke noe som stakk ut så hun mente nok det var en jente hun og.
Har lyst på en 3D ul og så da får vi vel definivt bekreftet om det er det ene eller andre :)
 
To (!) jordmødre så både fra foran og bak, for å være sikker på at det ikke var gjemt "noe" :) så tydelig ytre kjønnslepper selve, 2d ul, men nytt apparat, så var lett å se selv for oss. Og så var lillemor veldig rolig den dagen!
 
Back
Topp