Dere som venter 2,3,4,5

*iseognummer2*

Ekte babyverden nerd!
Hva tenker dere å ha av utstyr som dere savnet ved de siste barna?

Her SKAL jeg ha babybjørn vippestol, for sist hadde jeg en elendig en.
Ellers så tror jeg at det ikke er så mye mer :P

Trenger litt innspill :P

vi skal ha base til bilstolen hvertfall. det savnet jeg sist :)
så har jeg lyst på baby bjørn vippestol ja, men den vi har funker jo som gull den og.
og så vet man med klær bedre hva man ikke brukte. tøy med hette, stive olabukser ol.

Jeg skal ha en vugge i stuen og nytt bilsete med base :)

Vi må ha nytt bilsete da det andre ble musespist i fjor vinter!!!! trenge bare setet da vi har base'n.
Noen flere lommebleier, ny vippestol (babyBjørn) og mere ull/silketøy.

Bilsete med base må vi ha. Også har jeg lyst på ny vogn

Vi har egentlig kvittet oss med det meste - men kjøper det samme igjen, for har følt vi ikke har hatt verken for mye eller lite. Unntaket er vippestol, det har ikke vært noen hit, så det dropper vi om ikke vi plutselig føler behovet.

Basically: bilstol m/base, vogn, sted å sove i stua (vi hadde lekegrind til 1.mann, kurva etter 2.mann har vi enda og skal bruke nå), sprinkelseng, uro, babygym, gymmatte på gulvet i stua, stellematte, balje, noen kurver til stelleting, brett på badekar som stelleplass, høystol etterhvert, tripptrapp og liten "lenestol" (fra ca 1år). MASSE ulltepper, bilstolposedress i ull, tøy:-)

Denne gangen "MÅ" jeg ha lekegrind også stellekommode. Tidligere bodde vi i leilighet og hadde da ikke plass til dette

Lekegrind ja, det tror jeg vi skal skaffe den gangen også... Også må vi ha sånn til å sette foran jøtulen, sånt gjerde...

Mååå ha trille til bilstol;) og en slik vippe babybjørn er jo kjekk. Men kunne å tenkt meg stokkestol med sånt babysete til :)

Vogn
Bilsete m. base
Stellematte
Soveplass til stua (om vi ikke bare bruker babyliften fra vogna)
Elektrisk brystpumpe
Uro
Tripptrapp (etterhvert)
Badebalje

Det er vel det jeg kommer på av de største tinga :)

Vi solgte vogna vi hadde til nr en og to. Kjøpte så babyjogger til minstemann i sommer. Har jo slitt med bekken osv så orka bare ikke den tunge emaljunga vogna mere selv om den var helt fantastisk. Så da blir det babyjoggeren til minsten som vi da må kjøpe bag til vogna og adapter så vi kan sette på bilstolen. Det har jeg savna til de to andre! Ellers har vi alt til både jente og gutt:)

Her har vi nok det aller meste, men kan jo komme med noen tips på hva jeg annskaffet til andremann :)
Pose og regntrekk til bilstolen, hadde tenkt regntrekk var unødvendig helt til jeg skulle hente eldstemann i bhg når det var styrtregn og de var ute :P posen var bare utrolig praktisk :) lekegrind så babyen fikk litt fred fra andre barn.
Av bæretøy hadde jeg manduca etter første, men minstemann trivdes ikke i den i starten så kjøpte en angelpack som er mindre og dermed mer passende i starten, manducaen kom godt i bruk etterhvert da :)
Søskenvogn phil & teds, elsket den og brukte den veldig mye som singelvogn også, bilstoladapter var også superkjekt :)
Kan ikke komme på noe jeg savnet sist :) blir en egen tripp trapp etterhvert da :)

Vi hadde det meste men vugge vil eg ha no og pose og regntrekk til bilstolen...og vogn/triller med bilstoladapter :) Husker ikkje meir no.

Back
Topp