Dere som venter 1.barnet sammen nå ?

Lykkespire<3

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Sensommerbarna 2016
Junilykke2018
Tenker dere på at dere nå benytter tiden litt til, og være kjærester inni mellom før dere blir flere ?

Hvem av dere er flinkest til, og ta initativ?

Min mann var veldig opptatt av at vi tok oss tid til det. Og det hadde jeg jo ikke noe i mot.

Tenker dere på at dere nå benytter tiden litt til, og være kjærester inni mellom før dere blir flere ?

Hvem av dere er flinkest til, og ta initativ?

Min mann var veldig opptatt av at vi tok oss tid til det. Og det hadde jeg jo ikke noe i mot.

Jeg har veldig lyst å ha fokus på det, gå ut å spise, reise små turer sammen og slikt.. føler det er meg som er flinkest å tenke såpass langt, også har jeg venninner med baby hvor jeg ser hvor lite tid de får sammen i ettertid. Håper bare formen tillater det etterhvert :)

Jeg er uten tvil initiativtakeren, regnskapsføreren, reiselederen og kokken blant oss to :D hehe

Nei, føler ikke at vi har det behovet (kommer sikkert). Men vi bor hos han midt i oslo sentrum, så gå ut å spise og finne på ting er vi på en måte ferdige med.

Vi har nå flytting i fokus, først flytter han inn til meg ila neste uke, så skal vi lete etter eiendom å kjøpe. Også blir det pusekatt når det er på plass :love017 og det blir et par helgeturer innimellom :)

Husker når vi skulle bli foreldre for første gang i 2016, da var vi ganske opptatte av det :) begge tok litt mer initiativ, som også gjorde det lettere å være kjærester når lillemann kom! Da hadde vi på en måte litt fokus på det hele tiden, og slapp på En måte å starte på «scratch» når det var barseltid og permisjon :)

Vi er det man kaller et «aktivt par» fra før av, og har vært god på å stadig finne på nye ting og gå ut å kose oss tidligere. Nå når vi er «landet» med graviditeten (vår første) er det egentlig litt godt å være kjedelig og bare ligge hjemme å planlegge og gå på sparemodus.. mulig vi angrer på dette når baby først kommer[emoji12]

Vi prøver å prioritere å gå ut å spise, gå på kino, ligge lenge frampå i helgene og spise frokost sammen i timesvis og sånn. Han er nok flinkere å ta initiativ enn meg, men begge er relativt flinke tror jeg, særlig til småting som gjør hverdagen koseligere. Særlig nå i adventstiden :)

Back
Topp