Dere som veier 90+

maltesers

Forumet er livet
Hva bruker dere av klær?? Og hvor kjøper dere klær?
Skal jeg være helt ærlig går jeg mest i joggebukse og tights. Går fortsatt i mange av gravidklærne min 4,5 mnd etter fødsel. Synes de er superdeilige å gå de, for de strammer jo ikke over magen!
Men jeg skulle så gjerne hatt ei olabukse. Og det er ikke bare bare. Jeg bruker 46-48 i klær, tror jeg, for det er så lenge siden jeg har kjøpt klær. Kjøper jeg noe nytt blir det som regen joggebukse! Jeg har ei svart penbukse, men den sitter ikke helt som den skal etter fødselen så har ikke brukt den enda! :P

Så hva bruker dere?

Det er liksom ikke annet å gå i heller.. jeg sliter med det samme. Går bare i joggebukser og tights. Jeg har en olabukse, men siden den er uten smekk og knapp, siger den veldig nedenfor rompa ;) sååå.. jeg tror ikke det er så mye mer å velge i av klær. Kjole, skjørt?

Kjøper på Zizzi eller BiB på HM

Zizzi er ikke her lenger =( Skikkelig teit!!

jeg kjøper klær på hm, ellos, og ja egentlig de fleste steder, bruker l-xl 42/44 i klær og veier 95 ca

går en del i tighst selv.. ellers i jobbklær..

men handler på hm cubus kaphal osv.. funnet noe på gina trico og bik bok også.. og jeg veier over 100..

går en del i tighst selv.. ellers i jobbklær..

men handler på hm cubus kaphal osv.. funnet noe på gina trico og bik bok også.. og jeg veier over 100..

lindex har og vanlige dongri-bukser for oss som er litt større og :) 

Det går mest i tights her også.. Av topper har jeg alltid lange singleter som går nedover rumpa. Utenpå det har jeg feks. topper som har brede, stramme "bånd" rundt rumpa og løse resten. Har både singleter, t-skjorter, gensere og "fintopper" av den typen.

Jeg er veldig glad i skjørt og kjoler, så jeg går mye i det. Så etter vide bukser på flere butikker i går, men ikke alle gravidklær er tilpasset store gravide. Jeg har mye kropp fra før, og bukser er ikke det letteste å kjøpe.
Så da går det mye i tights, både med tunika over og under skjørt og kjoler.

Kjøpte en kjole på KappAhl i går, en av merket XLNT i str 48. Satt perfekt.

På meg er det ikke mange h&m klær som er fine på. Ser ofte ut som telt synes jeg. Men cubus og lindex har mange fine klær etter min smak og størrelse.

Jeg gleda meg masse til å kjøpe gravid-olabukse på HM men de gikk ikke lenger enn til midt på låra gitt.....Kjempemoro!!

Nei det er ikke alltid så lett å finne klær altså!!

Back
Topp