dere som vasker sokker på 60 grader eller mer..

Jeg vasker sokker sammen med det andre undertøyet, og dette vasker jeg på 60 grader eller mer. Jeg gjør det fordi jeg synes det er mest hygienisk. Sokken blir ikke noe mer slitt av den grunnen.

vasker undertøy og t-skjorter på 60grader

Vasker alltid sokker på 60 g, har aldri opplevd at de blir slitte eller ødelagte av [8D]den grunn

ORIGINAL: Becky87

Jeg vasker sokker sammen med det andre undertøyet, og dette vasker jeg på 60 grader eller mer. Jeg gjør det fordi jeg synes det er mest hygienisk. Sokken blir ikke noe mer slitt av den grunnen.

Samme her. Merker ikke at de blir mer slitt av den grunnen..

[:)]Mannen min pleier å kjøpe seg tynne lammeullsokker på Dressmann - og etter en runde på 60 grader er de perfekte til meg[:D]
Sokker,undertøy,treningstøy ol. MÅ tåle 60 grader - tåler de ikke det så er det bare å kaste alikevel![:)]

Sokker vaskes på 60 grader fordi det er mest hygienisk. Og nei, de blir ikke ødelagte selv om de ikke er supersokker. Bare helt vanlige sokker... Ullsokker vaskes som ull, da[;)]

ORIGINAL: Medusa_83

Sokker vaskes på 60 grader fordi det er mest hygienisk. Og nei, de blir ikke ødelagte selv om de ikke er supersokker. Bare helt vanlige sokker... Ullsokker vaskes som ull, da[;)]

ORIGINAL: Medusa_83

Back
Topp