Dere som var prøvere..

*TryllTryll*

Stolt 3barnsmor <3
Sikkert vert utallige innlegg om det før, men orker ikke å leite.. 

Hvilken PP satt spiren?

Med nr 1 tok det 3 pp - men endte i Sa, ble gravid på nytt 2 pp'er etter SA en..
Nr 2 ble jeg gravid i 1 pp.. 

Blir spennende å se når og om jeg blir gravid med nr 3 

Ble gravid i pp 5 eller 6 med TH. 
Så ble jeg gravid i pp 7, som endte i en MA. Det er omtrent et år siden jeg ble gravid nå, i disse dager. Så.. Er vel i pp10 nå, etter MA. Ting tar tid! 

Aravis skrev:
Ble gravid i pp 5 eller 6 med TH. 
Så ble jeg gravid i pp 7, som endte i en MA. Det er omtrent et år siden jeg ble gravid nå, i disse dager. Så.. Er vel i pp10 nå, etter MA. Ting tar tid! 

Så trist.. 

Krysser fingrene for at det sitter en liten spire hos deg snart. <3 

God klem

etter 33pp, blei 2,5år og prøverør som måtte til for å lage mine prinsesser som er 2,5år nå

Prøvde kun med sistemann. Da hadde jeg fjernet hormonspiralen april 2005, hadde en SA oktober, å ble gravid med minsten februar 2006, (men vi hadde egentlig gidd opp, så tenkte vi ikke på det, så ble minsten til)

Med nr 1: Gravid etter 20 mnd, men hadde en MA. Ble så gravid igjen på 3 syklus, 24 mnd etter vi begynte prøvingen.

Nå har vi prøvd siden nyttår. Ble gravide i første pp, men hadde en MA. Så ble vi gravide igjen i 3 syklus etter MA'en, men hadde en BO. Er 3 uker siden BO'en i dag, så vi er veldig spente på hvor lang tid det vil ta nå.

nr 1 satt på 1pp
nr 2 e kondombaby så sko egentlig ikke vært t

ØnskerOssNurk skrev:
Sikkert vert utallige innlegg om det før, men orker ikke å leite.. 

Hvilken PP satt spiren?

Med nr 1 tok det 3 pp - men endte i Sa, ble gravid på nytt 2 pp'er etter SA en..
Nr 2 ble jeg gravid i 1 pp.. 

Blir spennende å se når og om jeg blir gravid med nr 3 

vel det tok vel 3.5 år før jeg ble gravid første gang, men endte i SA, så gikk det enda 6 mnd før jeg skulle bli gravid igjen, men det endte desverre i MA.....så tilsann har vi prøvd over 4 år og enda ingne spire :-(

Har ikke telling på hvor mange pp det ble tilslutt, men prøvde i 3 år og 10 mnd før spira satt. 

Nr.1 satt etter 8 mnd med prøving..
Nr.2 som jeger 4 mnd på vei med nå er pillebarn. 

etter 2 år med prøving.. mitt knøtt ble tilslutt til ved ivf :)

Nr 1 satt på første "halvveis" forsøk.. Dvs, jeg følte på meg at det var eggløsning på gang og vi hadde sex en gang den uka og jammen satt ikke spira...

Nr 2 skulle vise seg å ta leger tid.. Tok siste p-sprøyte desember 2009, fikk mensen tilbake i juni 2010 og ble gravid i januar 2011.. Såå 8pp da;) Og nå er jeg snart i mål;D

Nr. 1   1pp
Nr. 2   1pp

Vi har og vært veldig heldige..
Har vært gravid 2 andre ganger og(en gang 6 mnd før første grav og andre gangen 2 mnd etter første blei født, men begge ble jeg gravid med på prevansjon og begge endte i SA.

Back
Topp