Dere som var på Egon, Byporten i dag :)

regnbuens farger

Forumet er livet
Tusen takk for en kjempehyggelig lunsj [:D][:D][:D]

Utrolig koselig å få se dere alle sammen. Hver eneste en er bare fantastisk flotte og gode jenter!
Håper jeg får møte dere alle igjen [:D][:D][:D]

Da jeg kom hjem fant jeg ut, til min store skuffelse, at kameraet var i stellebagen hele tiden. Jeg trodde nemlig jeg hadde glemt det og fikk dessverre ikke tatt et eneste bilde..... Jaja, det viktigste var jo at jeg fikk møtt dere [:D]

Stooor klem til dere alle fra meg og Anders

JAAAA! Takk til deg og Otto også, for en kjempekoselig formiddag. Og takk og STOOOR klem til alle dere andre som var der og!
Håper gullungene har det fint på kamp nå, og at hun får grunn til å juble...![;)]
Chinchilla og MtT; dere er akkurat så sprudlende og skjønne som jeg har "visst" hele tiden og jeg ble bare enda mer glad i dere!
Mamma til Adrian....jeg håper jeg får se deg og de to skjønne gutta dine igjen, og det snart.
Skal prøve å få lagt ut bilder så snart som mulig. Si fra hvis noen ikke vil ha bilde av seg her. Og om jeg kan få bruke de på fb....

Enorme, mange klemmer til dere alle.

Må bare si at jeg digger dere;) jeg synes dere var superkoslige:) jeg må se dere igjen snart;) klemmepå;)

Så bra dere hadde et koselig treff![:D]

Vært kjempekos å treft dere en gang [:D]

Ja tuuuusen takk jenter, koste meg masse og dere er helt skjønne alle sammen.  Jeg og Maiken kommer selvfølgelig på treff senere også [:D] koooooosemoooose alle sammen :o)

awwwwwwwwwwwwwwwwwwwww!!!!m?ssunnel?g

Ingen andre som tok bilder??? Vil seeeeeee[8D] [:D]

GRATTIS med plasseringen, vakre!
Og du da...ble jo nesten litt forelska i deg, jeg...

Jeg skal prøve å komme meg innover på et av de Oslo treffene jeg også. Har så lyst til å møte dere.[:)]

[&o]Så synd at vi ikke drøyde bare bitte litt lenger så hadde du funnet oss...
Men du (og andre) neste gang det skal være noe treff, så hiv dere over oss på fb og få mobilnr til minst en som skal på treffet...

ORIGINAL: Tessa

.....tror jaggu jeg ble litt forelska i dere alle jeg! Makan til go'e jenter skal man lete lenge etter!

Og MtT: Grattis med god plassering! GODT JOBBA SPREKA!!!!

Skulle sååå ønske jeg fikk vært der...[:(] Det har vært terassebygging og familiedugnad her i hele dag, så jeg måtte være her og sørge for mat og drikke til troppen[;)]

ORIGINAL: Rimpro

ORIGINAL: Tessa

pøh, MtT er mii.. jeg spanderte is! så det sååeh :P

blir så grønn av misunnelse! må få treffe dokken snart. vertfall ein av dokken. hehe!! har ikke fått sett NOEN *snurt*

ORIGINAL: Mamma til Theo

Hihihi søtingene.[:D][:D][:D]

Har forresten the mother of all hangovers i dag...
Meg og Chinchilla tok an LITT ut på byen igår[&:]

Oslo er helsefarlig

Fikk du med pelsballen vår hjem til Bergen da? Har ikke sett noe fra henne, jeg...

Hallaien folkens!!!!!!!!!!!!!!! Såååååååååååååååååå utrolig kos å få møtt dere altså!!!!!! [:D][:D][:D][:D] Utrolig herlige jenter hele gjengen!!!!! Håper det ikke blir lenge til neste gang jeg får klemt litt på dere igjen!

Ja, nå er jeg hjemme etter heisatur og vi trenger ikke å snakke om resultater, men jeg kan si at det var 910 lag i VÅR klasse og vi tapte ikke og vi har stort forbedringspotensiale til neste år!!![;)] Det var knallgøy å være med!!!!

Festen tok flatt av og jeg er IKKE fyllasjuk idag, JIPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ædda bædda MTT!![8D] Kan fortelle at jeg og snuppa rulet Oslo og utelater detaljene for denne gang!!!![;)]

Det aller beste med å dra på tur er å komme hjem igjen og det var bare helt nydelig å få susse og klemme på familien min da jeg kom på Flesland for et par timer siden! Kjenner det blir tidlig kveld idag gitt- trenger noen gode timer på puten i natt. Var jo ikke i seng før halv fem i natt! Juhu! [:)]

deilig aa höre fra deg chinchilla, vi begynte nesten aa bli litt bekymret for deg naa!!Hvem vet hva som kan skje en natt i storbyen med MtT som fölgesvenn[;)]

kosel?g dere hadde en sper dag, kveld og natt da!neste gang vil ee aaa bli mee!

ORIGINAL: Mamma til Theo

ORIGINAL: Chinchilla

Hallaien folkens!!!!!!!!!!!!!!! Såååååååååååååååååå utrolig kos å få møtt dere altså!!!!!! [:D][:D][:D][:D] Utrolig herlige jenter hele gjengen!!!!! Håper det ikke blir lenge til neste gang jeg får klemt litt på dere igjen!

Ja, nå er jeg hjemme etter heisatur og vi trenger ikke å snakke om resultater, men jeg kan si at det var 910 lag i VÅR klasse og vi tapte ikke og vi har stort forbedringspotensiale til neste år!!![;)] Det var knallgøy å være med!!!!

Festen tok flatt av og jeg er IKKE fyllasjuk idag, JIPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ædda bædda MTT!![8D] Kan fortelle at jeg og snuppa rulet Oslo og utelater detaljene for denne gang!!!![;)]

Det aller beste med å dra på tur er å komme hjem igjen og det var bare helt nydelig å få susse og klemme på familien min da jeg kom på Flesland for et par timer siden! Kjenner det blir tidlig kveld idag gitt- trenger noen gode timer på puten i natt. Var jo ikke i seng før halv fem i natt! Juhu! [:)]

Hirr hirr hirr..er ikke fyllesyk men HUNGOVER[:D] sånn hodepine og er kjempeklein og lattermild. Mister alt jeg har i hendene. (ikke theo da[8D]) Men nå er jeg kommet hjem fra Stoltzen og er bra igjen...Hahaha[:D]
Juhuuuuuuu!!!
Og GRATTIS til herrelaget vårt som fikk SØLV!!!!

Jeg skal opp Stoltzen i morgen, YEJ!!! Gleder meg!!! Er SÅ giret nå! Det var gøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøy i går snuppa!!!!!!! [:)][:)][:)]

Back
Topp