Dere som var en lykkelig familie på 3...

Frk Spent

Mai 2014 mamma :)
Mailykke <3
-hvorfor gikk du og BF fra hverandre?

Og hva hadde dere prøvd av hjelp?
:)

Last edited:
Vi passet ikke sammen rett og slett, det var mye krangling, med barnslig og sårende drittslenging. Til slutt ble det til at det meste av tiden var ladet med negativ energi og det gjorde at følelsene mine for han forsvant, og da hadde vi jobbet mot et bedre forhold i over et halvt år. Søkte aldri profesjonell hjelp. Så den dagen jeg gikk fra han sluttet jeg faktisk å grine og følte meg 10kg lettere. Det var det rette valget og vi har et godt forhold idag mtp sønnen vår :)

Vi var en "lykkelig" familie på 4 da men. Bf løy så mye om alt mulig, så tilliten forsvant helt og da var det ikke mye igjen. Kranglet mye og det ble bare verre og verre. Han var og er en god pappa, så det var heldigvis aldri et problem.

Vi er 4 og var å jeg å sambo var på vei til å gå fra hverandre i høst.. men vi gir d en sjanse til. Grunnen til at d er vansklig er mange, men pågrunn av barna og det faktum at vi er glad i hverandre så prøver vi på nytt. Vi skal ordne oss med profesjonell hjelp så fort hverdagen starter igjen..

Back
Topp