Dere som tror det er gutt eller jente...

sukkertoppen

Andre møte med forumet
Hva er grunnlaget for å tro det? Er det noe dere bare føler...symptomer dere har eller andre greier?
Jeg også har en liten følelse, men det er basert på sammenligninger med forrige svangerskap..

jeg har sterk følelse på jente. Det kommer ikke av symptomer, for det har jeg nesten ikke... Er bare en følelse, enda en gutt er liksom ikke et tema en gang. Vanskelig å forklare!

I forrige sv.skap var jeg skråsikker på gutt!! Tenkte ikke over på ordinær UL engang å spørre hvilke kjønn det var, hadde allerede handlet inn gutteklær :P og jada, det var en gutt. Denne gangen er jeg skråsikker på jente, totalt forskjellig sv.skap fra sist. :)

spirenr2 skrev:
I forrige sv.skap var jeg skråsikker på gutt!! Tenkte ikke over på ordinær UL engang å spørre hvilke kjønn det var, hadde allerede handlet inn gutteklær :P og jada, det var en gutt. Denne gangen er jeg skråsikker på jente, totalt forskjellig sv.skap fra sist. :)

Hva er forskjellig fra sist?
Jeg også har mye forskjell fra forrige gang.. men tørr ikke helt tenke at det er motsatt kjønn fordet.. hehe

Jeg tror jeg får gutt denne gangen også <3
Svangerskapet er helt likt forrige gang bortsett fra at jeg har en del kviser denne gangen og jeg føler meg 10 ganger trøttere.
Men trøttheten er vel fordi jeg har en liten tass å ta meg av som våkner i 5-6 tiden på morgenen :P
I tillegg så er det nesten bare gutter i slekten på både min og mannen sin side.
Følelsen sier at alle barn jeg kommer til å få blir gutter.
Men det blir bare to da :D

Magefølelse, og at hver minste detalj er helt likt som sist, og det var jente.

Jeg bygger vel min følelse på totalt forskjellige svangerskap. Sist så hadde jeg nesten ingen symptomer, bare litt øm i brystene, da ble det jente. Denne gangen har jeg vel hatt alt av symptomer.... kjempe kvalm nå i flere uker, veldig ømme bryster, trøtt og tisser hele tiden. Så denne gangen har jeg veldig guttefølelse, men jeg i grunn ikke så veldig flink på sån magefølelse da... 

Det er bare en følelse jeg har.... Ingen symptomer eller noe sånt, føler det bare på meg.
Men jeg er ikke kjent for å alltid ha rett :p

Jeg har alltid trodd at jeg får 2 gutter, så egentlig tror jeg jo gutt. Men så plutselig har jeg vært en del kvalm denne gangen, pluss andre symptoner jeg ikke hadde med første. Så da blir jeg plutselig litt usikker og tenker at det kommer en jente... Så er vel egentlig litt i tvil hva jeg føler akkurat nå!

I forrige svangerskap var jeg skråsikker på at vi skulle få jente, så da vi var på ordinær ultralyd og det kom en tydelig tissefant på skjermen ble jeg helt sjokkert;) 

Denne gangen har vert veldig annerledes. Mye mer kvalm, ikke kontroll på kvalmen selv om jeg spiser, vondt i puppene! Men så er det vel slik at hvert svangerskap er forskjellig, så det skal bli spennende og se hva vi får denn gangen!!:) Og jeg kan ikke klare å vente til magetrollet kommer ut for å vite kjønnet, så håper de ser det på ordinær ul! :D

Jeg tror på gutt når jeg ser hvordan min mor, tante og søster har fått barn. Veldig morsomt om det skulle stemme :)

jeg vet egentlig ikke bare føler att det er jente. omtaler babyen i magen som henne også;) sv.skapet er identisk som sist gang, daa det også var jente. Ringtesten og kinesisk-kart sier jente. Vet man ikke kan stole på det men, nei bare føler jente;)

Det skal sies att kjønn spiller ingen rolle, bare barnet er frisk:) men tror jeg blir overasket hvis ul sier gutt, for magefølelsen sier jente :)

Jeg tror jeg får gutt jeg, jeg er ikke kvalm, og det var jeg sist. Men kanskje jeg tror det for at jeg gjerne vil ha en gutt. Blir selvfølgelig glad for alt da

Jeg har ingen sterk følelse på om det blir gutt eller jente, men siden alt er forskjellig fra sist så innbiller jeg meg litt at det kanskje er en jente.
Og så føler jeg det er mange som får jente etter at de har fått første gutten.

Men skal bli spennende og se hva som skjuler seg i magen.

Forrige gang var jeg bombesikker på gutt hele tiden, og ble ikke overrasket på ul. Ut kom en gutt. Denne gangen har jeg ingen magefølelse, men har vært myyye mer kvalm, mye trøttere og dårligere generellt. Derfor tenker jeg at det -kan- være en jente denne gangen.. Blir spennende på ul! :)

Jeg tror jente, mest fordi vi har to fra før. Hadde vært veldig gøy med en gutt, blir spennende å se på ul:) moren min tror det er gutt, vi får se hvem som har rett:)

Jeg er veldig veldig sikker på at jeg får en gutt denne gangen,det er fordi alt i svangerskapet er helt ulikt fra sist gang. Og fordi det føles sånn i hele kroppen.
Da jeg gikk med datteren min så visste jeg fra dag 1 at det skulle bli en jente,og det hadde jeg veldig rett i. Det var ikke fordi jeg hadde så store ønsker om det,men fordi hele kroppen min sa det..

Jeg har ingen magefølelse så langt, men tror det blir jente rett og slett fordi svangerskapet er så totalt forskjellig fra sist. Forrige gang hadde jeg sterk magefølelse på gutt, og ut kom en gutt. Blir spennende å se denne gangen :)

Jeg hadde "guttefølelse" sist - uten noen spesiell grunn til det, jeg bare følte at det var det. Og har det samme denne gangen.. Har hatt et ønske om å få en datter, siden vi jo har en sønn fra før, i tillegg til at samboeren har en sønn fra tidligere forhold. Men jeg er SÅ glad for at jeg er så heldig å være gravid igjen. Er så takknemlig for at jeg får lov til å bringe fram enda et lite barn (hvis alt går bra denne gangen). Så kjønnet på den lille spiller ingen rolle. Men har som sagt guttefølelse igjen. :)

Sist gang hadde jeg guttefølelse og bobba sikkelig, fikk jente, var ikke dårlig.
Nå har jeg jentefølelse, sier henne når jeg snakker  om babyen, vi får se om jeg bommer denne gang.... har vært super dårlig nå.

Min mor sier at jente baby= vanskeligere svangerskap... hun har 4 jenter og 2 gutter.
det stemte ikke på meg...

Ring testen fikk jeg gutt

Back
Topp