Dere som trener

En tråd i 'Sunn livsstil/slanking/trening' startet av Musemor med tre søte små, 24 Mar 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Musemor med tre søte små Ko-ko sa gjøken Marsmellows-15 VIP Aprilbarna`15

Hva trener dere, og hvor ofte?

Jeg er ute om skifter på å jogge og å gå fort en tur på 10-14 km en 2-3 ganger i uken

2. Politifrue Juni12s sporty VIP

CrossFit 2-3 dager i uka, løper de andre dagene. Men må ta hensyn til korsbåndsskade, så det varierer fra uke til uke. Trener mye styrke og stabilitet i tillegg.

3. Nordlys2018 Forumet er livet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️

Meh. Prøver så hardt, men får ikke til. Jeg går turer på ca 8 km ca 2-3 gang i uka (føles poengløst uten hund og noen uker skjer det overhodet ingen ting), forsøker å jogge ca 3-4 km men det er heller labert hvor ofte det skjer (beste fall 1 gang i uka, sjelden gang 2 gang). Kommer meg ikke særlig opp i distanse. Forsøker også å trene styrke, men faller så fort igjennom. Meh. Trening er virkelig ikke min sterkeste side!!! All ære til dere som klarer å opprettholde noe...

• Enig Enig x 1
  4. MariaS Forumet er livet VIP Novemberlykke 2016 ❤ Oktoberbaby 2016 ❤

Nå har jeg hatt en (altfor) laaaaaaaaang pause, men blir påan igjen når veien blir bar (har ikke mulighet til å trene på studio).
    Men i alle fall, før pausen gikk/jogget jeg 5 kvelder i uka, noen ganger en kjapp tur etter bhglevering i tillegg. Gikk opp og ned en treningstrapp i nærområdet 2 ggr i uka. Og hadde diverse øvelser på matte hjemme, med manualer.
    + jeg prøvde ut "Jillian Michaels 30 day shred". Den og jogging er nok det jeg begynner med først når jeg starter igjen :)

5. Apekatter Elsker forumet

Jeg trener én gang i uken, sirkeltrening. Litt yoga utenom hjemme. Høres ut som en flott tur! Før jeg fikk barn jogget jeg mye, og mot sommeren tror jeg at jeg vil begynne igjen :)

6. Shadow Juni12s aktive VIP ❤ Oktoberbaby 2016 ❤

Pga jobb og barn trener jeg alt fra 3-4 ganger i uka enten før jobb om jeg begynner 6.30 eller etter jobb om jeg slutter 21.15

Trener da kardio på mølle alt fra 35 min til 60 min intervaller jogge/gå også styrke etter det alt fra 30 min til 60 min spørs hva jeg har tid til.

7. Junibarn84 Forumet er livet Marsboerne Tilgangsansvarlig VIP Julimammaer 2016 Junibarna 2019

Målretta trening 1-2 ganger i uka.

Hverdags trening, hver dag. Sykle 5-10 km hver dag.

(20 km når jeg sykler frem og tilbake til jobb.

8. Kicki_90 Flørter med forumet

Før graviditeten:
    Crossfit 2-4 ganger i uken
    Jogging 1-3 ganger i uken
    Styrke og stabilitet 1-2 ganger i uken
    Hinderløp 1 gang i uken (sommerhalvåret)

Litt varierende ut fra årstidene hvor mye og hva jeg trente.
    Håper å ligge på samme nivå om et års tid igjen. :happy:

9. Ørkenrev Forumet er livet Tilgangsansvarlig Maiblomstene 2020 VIP Junilykke 2020 ♡ August 2018

Spinning, fotball, jogger, styrkeøkter

10. Moxie Gift med forumet Marsboerne 20 18

Trener ca tre ggr i uken. Crossing/ellipse, styrke og pilates. Jogging om sommeren (7-12 km stort sett). Ellers går jeg til og fra jobb hver dag.

11. Kms92 Gift med forumet Desemberlykke 2018

Tja, trening og trening. Jeg går turer i rask gange og prøver på noen intervaller. Går mye i oppoverbakker. Varierer mellom 3-6km. Jeg går hver dag.

Del denne siden