Dere som trener

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Hva trener dere, og hvor ofte?

Jeg er ute om skifter på å jogge og å gå fort en tur på 10-14 km en 2-3 ganger i uken
 
CrossFit 2-3 dager i uka, løper de andre dagene. Men må ta hensyn til korsbåndsskade, så det varierer fra uke til uke. Trener mye styrke og stabilitet i tillegg.
 
Meh. Prøver så hardt, men får ikke til. Jeg går turer på ca 8 km ca 2-3 gang i uka (føles poengløst uten hund og noen uker skjer det overhodet ingen ting), forsøker å jogge ca 3-4 km men det er heller labert hvor ofte det skjer (beste fall 1 gang i uka, sjelden gang 2 gang). Kommer meg ikke særlig opp i distanse. Forsøker også å trene styrke, men faller så fort igjennom. Meh. Trening er virkelig ikke min sterkeste side!!! All ære til dere som klarer å opprettholde noe...
 
Nå har jeg hatt en (altfor) laaaaaaaaang pause, men blir påan igjen når veien blir bar (har ikke mulighet til å trene på studio).
Men i alle fall, før pausen gikk/jogget jeg 5 kvelder i uka, noen ganger en kjapp tur etter bhglevering i tillegg. Gikk opp og ned en treningstrapp i nærområdet 2 ggr i uka. Og hadde diverse øvelser på matte hjemme, med manualer.
+ jeg prøvde ut "Jillian Michaels 30 day shred". Den og jogging er nok det jeg begynner med først når jeg starter igjen :)
 
Jeg trener én gang i uken, sirkeltrening. Litt yoga utenom hjemme. Høres ut som en flott tur! Før jeg fikk barn jogget jeg mye, og mot sommeren tror jeg at jeg vil begynne igjen :)
 
Pga jobb og barn trener jeg alt fra 3-4 ganger i uka enten før jobb om jeg begynner 6.30 eller etter jobb om jeg slutter 21.15

Trener da kardio på mølle alt fra 35 min til 60 min intervaller jogge/gå også styrke etter det alt fra 30 min til 60 min spørs hva jeg har tid til.
 
Målretta trening 1-2 ganger i uka.

Hverdags trening, hver dag. Sykle 5-10 km hver dag.

(20 km når jeg sykler frem og tilbake til jobb.
 
Før graviditeten:
Crossfit 2-4 ganger i uken
Jogging 1-3 ganger i uken
Styrke og stabilitet 1-2 ganger i uken
Hinderløp 1 gang i uken (sommerhalvåret)

Litt varierende ut fra årstidene hvor mye og hva jeg trente.
Håper å ligge på samme nivå om et års tid igjen. :happy:
 
Spinning, fotball, jogger, styrkeøkter
 
Trener ca tre ggr i uken. Crossing/ellipse, styrke og pilates. Jogging om sommeren (7-12 km stort sett). Ellers går jeg til og fra jobb hver dag.
 
Tja, trening og trening. Jeg går turer i rask gange og prøver på noen intervaller. Går mye i oppoverbakker. Varierer mellom 3-6km. Jeg går hver dag.
 
Back
Topp