Dere som trener

RainbowDash

Endelig gravid
Himmelbarn
❄️ Januargull 2023 ❄️
Dere som trener, trener dere annerledes enn før?
Jeg kjenner jeg sliter med både intensivitet og tyngde, virker som om hele kroppen protesterer.

Nei, altså. Jeg skrøyt jo på meg voldsom treningskapasitet... Men nå er jeg helt slått ut, og det eneste jeg orker er en liten spasertur for å få frisk luft[emoji21]

Nei, altså. Jeg skrøyt jo på meg voldsom treningskapasitet... Men nå er jeg helt slått ut, og det eneste jeg orker er en liten spasertur for å få frisk luft[emoji21]

Akkurat sånn har jeg det og! Vant til å trene hver dag, nå synes jeg at jeg er flink hvis jeg har greid å gå meg en tur ..:depressed: Håper formen kommer tilbake etter hvert!

Jeg merker jeg blir fortere sliten, men ellers trener jeg som før. Har tenkt å begynne å svømme engang i uka i tillegg:)

Trener som vanlig. Usikker om jeg skal fortsette med høyintervall. Men blir å trene kondis og styrke [emoji106]

Trener som vanlig, så lenge kroppen tillater det:) har ingen plager nå i starten, så da går det veldig fint:) eneste er at jeg merker pulsen stiger fortere enn normalt da!
Etterhvert må jeg nok ned på vektene, og finne alternativer i forhold til mage-øvelser tenker jeg

Trener som normalt(selv om jeg kun de siste mnd har klart å trene regelmessig etter fødsel i januar). Forrige gang fikk jeg bekkenløsning og måtte da ty til spinning i stede for løping. Spent på hvordan det blir denne gangen

Trener som vanlig. Usikker om jeg skal fortsette med høyintervall. Men blir å trene kondis og styrke [emoji106]

Dere er heldige som klarer å trene.. Jeg var hos legen i går, og spurte hva hun mente om trening i svangerskapet. Hun sa det ikke var anbefalt med høyintensitetstrening, og man burde ikke løfte veldig tungt. Så når jeg er i treningsmodus igjen, kommer jeg til å skru ned intensiteten litt. (Det kommer vel av seg selv etter uker med skytteltrafikk mellom do-seng-sofa).

Dere er heldige som klarer å trene.. Jeg var hos legen i går, og spurte hva hun mente om trening i svangerskapet. Hun sa det ikke var anbefalt med høyintensitetstrening, og man burde ikke løfte veldig tungt. Så når jeg er i treningsmodus igjen, kommer jeg til å skru ned intensiteten litt. (Det kommer vel av seg selv etter uker med skytteltrafikk mellom do-seng-sofa).
Jeg spurte jordmoren som jeg var på ul hos, dette var forresten etter jeg hadde hatt en bløding også.. om jeg kunne trene som normalt, da sa hun ja, at fosteret låg så godt beskyttet langt nede at det var ikke problem.

Jeg spurte jordmoren som jeg var på ul hos, dette var forresten etter jeg hadde hatt en bløding også.. om jeg kunne trene som normalt, da sa hun ja, at fosteret låg så godt beskyttet langt nede at det var ikke problem.

Det er så rart at de sier så mye forskjellig... Fastlegen min er en ung dame som selv er gravid, så jeg tenkte det var lurt å spørre henne.. Men hun mente at man burde unngå for høy puls. Jaja, jeg orker jo ikke trene uansett så.. [emoji6] Får spørre gyn i morgen også, om det viser seg at alt er som det skal.

Åh, tenkte at nå var det endelig svar å få, men like under var et annet svar. Helt enig med dere, vanskelig med ulike råd. Tenker jeg lar høyintensitetsintervallene bero litt, og heller kjører lange rolige økter. Og så trener jeg styrke uten å øke noe særlig på på vektene. Kjenner litt på hva kroppen tillater [emoji106] takk for tips!

Back
Topp