Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så smart! Kanskje jeg også skal unne meg en PT-time.. Har så dårlig muskulatur og kondis etter fødsel, stresser litt etter å komme i form før bekkenløsningen melder sin ankomstJeg går turer, og har trent styrkeNå skal jeg ta en pt-time for å få satt opp et eget program i forhold til graviditet
![]()
Wow, du er jo kjempeaktiv! Så kult, må være et stilig syn å være høygravid i full svingTrener styrke, utholdenhet og kampsport (er selvfølgelig forsiktig og unngår nærkamp under graviditeten). I tillegg rir jeg ca 5 dager i uka. Forrige svangerskap trente jeg helt fram til fødsel.
Så smart! Kanskje jeg også skal unne meg en PT-time.. Har så dårlig muskulatur og kondis etter fødsel, stresser litt etter å komme i form før bekkenløsningen melder sin ankomst![]()
Så bra, jeg er bare litt engstelig for å fremprovosere en SA ved å ta i eller presse meg. Har ikke vondt under trening heldigvis, føler jeg i utgangspunktet kan trene som før.Når du er gravid så kan du fortsette som før det du er vant til å trenedet er vel ikke så mye annet enn kampsport og sånt man skal unngå etrerhvert. . Man skal ikke gjøre ting som er vondt eller veldig ubehagelig. .
Tror ikke du skal tenke på detSå bra, jeg er bare litt engstelig for å fremprovosere en SA ved å ta i eller presse meg. Har ikke vondt under trening heldigvis, føler jeg i utgangspunktet kan trene som før.