Dere som trener på treningssenter!

ORIGINAL: *ZimileMamma*

Betaler 500,- mnd. Da er det alt, styregreier, gruppetimer osv... Gratis frokost 1 gang i mnd, og vaffeldag 1 gang i mnd. Er helt nytt. Trives utrollig bra! Trener styrke ( prog) 1 gang i uken, og gruppetime 2 ganger + +

Sånn er det her også! Jeg betaler ingenting, pappa driver det..
Er med på spinning 2-3 ganger i uka, mage-rygg etter spinningen minst en gang i uka! Liker ikke trene styrke i sal, så det gjør jeg hjemme[;)]

Er det forresten på gjøvik du trener?

569,- som støttemedlem.
Skulle egentlig på min første zumbatime på tirsdag, men en spysjuk unge satte en stopper for det.
Og da jeg meldte meg inn i oktober, satte  3 uker med halsbetennelse og 14 dager med forkjølelse en stopper for det da.
Er det mulig, ja det er det visst![>:][:'(]

Kan jeg spørre hvilke treningssentre dere trener på? Her er det både 3t og Sprek, og begge koster ca 500 kroner [:'(] Synes det er latterlige priser, sykt dyrt!!! 

249 kr. Trener på ett nytt senter som ikke har annet en apparater. Jeg vil ikke gå timer, så det passet meg perfekt[:D]

Betaler 400 kr pr mnd [:)]
Trener mest på egenhånd, men også noen timer innimellom, spinning, corebar eller lign[:)]
Veldig fornøyd[:)]

Betaler pr år, men det er ca 130kr pr mnd, har tilgang på alt [;)]

420 kr rabatt pga jobber i kommunen + jeg har datanøkkel som koster 135 pr mnd. Der legges treningsprogrammer inn og en stapper dem bare i maskinene og den stiller inn og ordner opp for deg.
Inkludert alle slags timer og styrke og kondisjon.

Akkurat nå har jeg vært støttemedlem i ca 5 mnd siden jr. ikke ville være på barneparkeringen. Men begynte igjen for snart 2 uker siden.
Kjører styrkeprogram som trener har satt opp, ca 30 min og ca 20 min kondis 3 dager i uken.
Får se om det blir noen spinningtimer innemellom når formen blir litt bedre......

Før jeg traff kjæresten og ble gravid, så var jeg jo på treningssenteret 6 dager i uken og trente minimum 1 time, helst 2 hver gang.
Nå er jo prioriteringene litt anderledes og jeg er fremdeles i permisjon, gruer meg til å få tidsklemma til å gå opp når jeg skal ut i arbeid........

Jeg betaler 350 kr i mnd. Da har jeg tilgang til treningsapparater for egentrening og gruppetimer.

Betaler 369,- for tilgang til alt.

Timeutvalget er meget bra med div spinning, bodypump, aerobic, step, body workout, pilates, babytrening, body combat osv. Er vel mellom 10 og 15 saltimer per dagman kan velge mellom.

199-, pr mnd. Da er det gruppetrening, og egentrening på spesielle apparater som det finnes få av i norge. Veldig fornøyd, men skulle likt å hatt flere timer på formiddagen. Er et lite treningsstudio.

460 kr mnd verdt hver krone,trener 6 ganger i uka:) Noen ganger gruppe trening andre ganger styre å kondisjon.

ORIGINAL: Alveola*

ORIGINAL: *ZimileMamma*

Betaler 500,- mnd. Da er det alt, styregreier, gruppetimer osv... Gratis frokost 1 gang i mnd, og vaffeldag 1 gang i mnd. Er helt nytt. Trives utrollig bra! Trener styrke ( prog) 1 gang i uken, og gruppetime 2 ganger + +

Sånn er det her også! Jeg betaler ingenting, pappa driver det..
Er med på spinning 2-3 ganger i uka, mage-rygg etter spinningen minst en gang i uka! Liker ikke trene styrke i sal, så det gjør jeg hjemme[;)]

Er det forresten på gjøvik du trener?

Jepp, er på Toten på Gjøvik ja. Far din som eier det på Gjøvik, eller hele konseptet? [:D]
Er utrolig flott og inspirerende å trene der! [:)]

389 kr, men jeg har et urgammelt abonnement, så jeg betaler mindre enn nyere medlemmer.

Synes absolutt det er verdt pengene, er jo der 7 dager i uka, trener både saltimer og for meg selv i styrkesalen, samt benytter meg av barnepassen noen dager i uka.

Trener på 3T forresten.

Back
Topp