Dere som trener på helsestudio

Er mye med på saltimer (shape, bodybalance, piloxing, ashtangayoga osv), kondisjon pp tredemølle o.l. , diverse styrke.

★☆★duppedingsen★☆★

Prøver å få med meg ein styrketime og ein kondisjontime i veka, og så berre inn og sykle litt eller jogge/gå litt ein gong til.

Likar meg godt på sirkeltrening (kondis) og på styrketreningstime med fysio. På den siste er vi få deltakare, maks. 8 stk., og her går det på å få inn god teknikk i styrketrening (mage, bryst, rygg, lår, bruker mykje vekter).

Viss eg berre skal sykle eller gå av meg nokre kalorier tar eg med meg kindlen min og les mens eg syklar.

Mest saltimer. Bodypump (styrke med vektstang) og trx. (styrke i slynger). Ellers er det intervaller med roing/Ellipse i studio.

Alt, saltimer, spinning og vekter.

Styrketrening med frie vekter, hovedsakelig knebøy, markløft og benkpress. Både alene, og sammen med personlig trener. Gir fantastiske resultater.

Mye forskjellig =) Saltrening av forskjellige typer og egentrening kondisjon og styrke.
Har nettopp begyng med klassisk yoga og synes det er veldig bra =)

Har fått et program fra p.t og de består av 40 min oppvarming på tredemøllle/sykkel, deretter ca 20 min med forskjellige styrkeapparater :)

Her går det i tung styrke trening med en cardio økt etterpå :D

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?

Spinning, Basisball, egentrening med vekter :)

Elsker over alt <3
Isak 08, Aron 10
Ramona 11, Arja 13 <3

Liker godt timer med trener som f.eks: spinning, step, basisball, corebar, slynge, zumba og sånn :D veldig artig og motiverende når treneren er flink

Da jeg gjekk gravid var spinning etterfulgt av styrketrening gull verdt. Begge ledet av instruktør som tilrettela for meg med mage;) Til høsten starter jeg igjen med step/aerobic som jeg elsker.

Sent from my iPhone using BV Forum

Er gravid i uke 39 og har trent helt til for et par uker siden. Har da trent styrke som vanlig, men med mindre vekt utover i svangerskapet. Øvelser jeg har trent er feks roing i slynger, nedtrekk, markløft, knebøy, div bekkenstabilisering på bosuball, pushups, push press. Har fungert veldig bra :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp