Emilieprinsessåmi
Gift med forumet
kan dere gi meg noen råd om ha som er bra og trene( vil stamme opp og trene helle kroppen) og hva som er bra og spise når en trener???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Mammaen_til_Marcus
ORIGINAL: Emilieprinsessåmi
takk mamman_til_marcus[:D][:D] skal gå til innkjøp av proteinpulver vet jeg iallefall. vet at maten har mye å si, så skal sette meg godt inn i den delen også. har heldigvis en bror som har drevet me bodybuilding så han har jo godt peil så skal få han til å legge opp et opplegg for meg tror jeg. jeg skal ikke ha så mye muskler men vil at det skal vise litt da men ikke for mye, synst ikke det er så fint på jenter, men litt er kjempefint[:D][:D]
Så bra[:)]
Kjempe lurt å trene skikkelig styrke synes jeg,synes nesten litt synd på de som ikke har skjønt at jenter faktisk ikke kan bygge store muskler,da må de virkelig bole altså[8D][&:]
men feks jeg har ca 7 kg på hver arm når jeg trener...14 kg tilsammen...to dager i uken...noen ganger tre..men som regel en der jeg har 4-5 på hver bare...fått mye finere kropp siden jeg begynte med tung styrke[;)] Samme sier typen[:D]
Han som hjalp meg da[:)]¨
D er seff ingen vits å løfte så tungt at du ikke greier å gjøre øvelsene riktig men slik at du bare greier max 5 x5 reps eller 3x 10-12 som mange også gjør.
når d gjelder proteinpulver så er d kjempe lurt og d er mye du kan bruke d til og ha d oppi osv..feks hvis du er glad i youghurt kan du få opp protieninnholdet ved å blande d oppi[:)] vanilje pulver oppi vaniljeyoughurt med cashewnøtter ..naammm[:D]
Du får nok masse fine råd og hjep hvis du har en bror som kan hjelpe ja[:)]
Husk å ta før bilder av hele kroppen da så vi kan se etter noen mndr på forandringene[:)][:D]