Dere som trener 30 day shred

talata

Forumet er livet
Klarte dere de første dagene uten pause - Jeg kan danse zumba uten pause i 30 min, jeg kan gå tur en time hver dag i flere mnd, jeg kan jogge i 20 minutter uten pause... Men i dag er min første dag me Jillian, å etter ett kvarter måtte jeg kaste inn håndkle å ta en pause....armer og bein skjelver å svetta renner nedover halsen [:-]

Haha, oooj!
Jeg skal starte med det her ikveld... kjenner at jeg gruer meg nå![8D]

skal teste den første gang etterpå, så det blir spennende å se [:)]

Jepp, klarte det uten pause. Tvang meg gjennom
Men det var HARDT de 2 første gangene. Jeg trodde jeg skulle dø [:-]
Etterpå skalv jeg i bena. Hehe. Dårlig kondis jeg? Å neeida [:D]

Prøvde akkuart for første gang selv, var sleit bare med de aller siste sit-upsene, der måtte jeg ta et par pauser *ædda bædda*[8D][:D] Men svetten hagler og kroppen rister og jeg føler meg superstolt [:D] Det skal du være også, nå er du i gang, vettu, imorgen klarer du enda litt [;)][:D]

Varmet opp med Zumba først, da, kanskje det har noe med saken å gjøre [:)]

ORIGINAL: MsDominO!

klarte det, men døde dagen etterpå i kroppen da:P

Hehe jeg også. Eller 2. dagen var det vel.
Da var jeg så vond i bena at jeg klarte ikke å bøye knærna [8D]
Gikk stiv som en stokk.

Så ut som jeg hadde fått noe en viss plass [:D]

I could die ny moment now <---- føles som [:-]

ORIGINAL: Cassandra og Tristan

30 day shred

Hva er dette da, og enda viktigere; hvor kan man få tak i det uten å betale? [:D]

Pirate bay, å du kan jo bare google navnet å lese deg til om det høres greit ut [:)] menneh, det er trening da, enkelt å greit

ORIGINAL: Ville*st*

ORIGINAL: Cassandra og Tristan

30 day shred

Hva er dette da, og enda viktigere; hvor kan man få tak i det uten å betale? [:D]

Pirate bay, å du kan jo bare google navnet å lese deg til om det høres greit ut [:)] menneh, det er trening da, enkelt å greit

Ja skjønte vel egentlig at det var trening [:D] Får hive mannen til å laste ned da, men kan love deg at jeg gir opp lenge før du, for de 20 min joggingen du greier skal du se langt etter hos meg *ler*

Ikke underveis annet enn en kjapp drikkepause, men sliten det ble jeg så absolutt. Også så stiv i låra som jeg ikke har vært på lenge, rulla omtrent ut av sofan..[:-]

Men hvor lenge skal man trene på de forskjellige nivåene?

ORIGINAL: Smoochie

Ikke underveis annet enn en kjapp drikkepause, men sliten det ble jeg så absolutt. Også så stiv i låra som jeg ikke har vært på lenge, rulla omtrent ut av sofan..[:-]

en uke vissnok [:-]

Gosh, 30:3 selvfølgelig[:)] er så greit når man har andre til å tenke for seg enkelte ganger...[;)]

10 dager[;)] Derav 30 days[8D]

10 dager[;)]

jeg er på dag 4 nå, og det var mye lettere idag,dog tuuungt,men ikke så sliten. første å andre dagen måtte eg spy tterpå nesten å kroppen skalv,haha[&:][8D] men treninga der tar skikkelig gpdt. bruker 1.5 kg's vekter til

forresten man kan bestille videoen på PLAY:COM for kr 80 inkludert porto![;)]

bare lurer ... er denne videoen for å miste noen kilo eller er det også for å stramme opp??[:)]

ORIGINAL: EricaJenta

bare lurer ... er denne videoen for å miste noen kilo eller er det også for å stramme opp??[:)]

Både og [;)]

Back
Topp