Dere som tok keisersnitt, når stoppa renselsen?

Aicelain

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
Oktoberlykke 2019
Når stoppet renselsen på dere som tok keisersnitt :scratch? Det er 5 uker +4 dager siden jeg tok keisesnitt, men blør ennå friskt. Det gikk gradvis nedover tildligere. For 2 uker siden var det 2-3 dager med bare små dråper gammelt blod. Men så tok det seg opp igjen med fersk blod:( begynner å bli ganske lei av både det og bind
 
Når stoppet renselsen på dere som tok keisersnitt :scratch? Det er 5 uker +4 dager siden jeg tok keisesnitt, men blør ennå friskt. Det gikk gradvis nedover tildligere. For 2 uker siden var det 2-3 dager med bare små dråper gammelt blod. Men så tok det seg opp igjen med fersk blod:( begynner å bli ganske lei av både det og bind

4 uker siden her. Samme hos meg [emoji849] Møkka lei!
 
Ganske vanlig at det tar seg opp på slutten. Skorpen løsner senere og man er kanskje mer aktiv nå enn i starten
 
Når stoppet renselsen på dere som tok keisersnitt :scratch? Det er 5 uker +4 dager siden jeg tok keisesnitt, men blør ennå friskt. Det gikk gradvis nedover tildligere. For 2 uker siden var det 2-3 dager med bare små dråper gammelt blod. Men så tok det seg opp igjen med fersk blod:( begynner å bli ganske lei av både det og bind

Samme her. 6 uker og 2 dager siden her.. [emoji849]
 
Huff, ja da er vi i samme kjedelig røde båt :sick009 :knegg:

Ja! Jeg som gleder meg såå fælt til å bade i badekaret mitt.. Helst mens det ennå er surt og kaldt ute. Og ja, det hadde jo vært fint å kunne ha sex igjen- for den som har tid til sånt[emoji85]
 
Ja! Jeg som gleder meg såå fælt til å bade i badekaret mitt.. Helst mens det ennå er surt og kaldt ute. Og ja, det hadde jo vært fint å kunne ha sex igjen- for den som har tid til sånt[emoji85]
Ja ekkelt å gå å blø. Og jeg hater følelsen sv å gå bind :wtf: liker ikke bind. Og sex hadde vært gøy å hatt muligheten til iallefall :laughing002 huff, håper vi slutter å blø snart :angelic:
 
Ganske vanlig at det tar seg opp på slutten. Skorpen løsner senere og man er kanskje mer aktiv nå enn i starten

Håper det gir seg snart :) jeg går lange turer hver dag, håper det ikke er det ikke er aktiviteten som gjør at blødningen varer
 
Seks uker siden for min del og nå har det vært stopp i en uke. Men jaggu var det ikke igang igjen da jeg gikk på do i morges... :(
 
Seks uker siden for min del og nå har det vært stopp i en uke. Men jaggu var det ikke igang igjen da jeg gikk på do i morges... :(

Hm.. Høres ut som det er vanlig da.. [emoji848] Kjedelige greier! Håper det er kortvarig.
 
Hm.. Høres ut som det er vanlig da.. [emoji848] Kjedelige greier! Håper det er kortvarig.

Jeg hoster voldsomt for tiden pga det jeg tror er halsbetennelse ev bare kraftig forkjølelse med feber. Virket som om det satte det igang igjen her...
 
ca 6 veker, og så kom det tilbake! Lurer på om det er mensen, for no 2 veker seinare er det maaange tegn på at eggløysinga er i gang. Krysser fingrane og sjekker ståda om to nye veker :banghead:
 
Håper det gir seg snart :) jeg går lange turer hver dag, håper det ikke er det ikke er aktiviteten som gjør at blødningen varer
Nei det er ikke årsaken, for du hadde blødd uansett :) men det starter opp igjen ofte når man er mer aktiv.
 
4 uker (så blødning 4 uker der etter). Nestemann varte i 4 mnd (sportting)
 
Back
Topp