dere som tilhører UNN

siwro

Gift med forumet
Hei...

Vet dere om UNN har noen mailadr man kan sende mail om vi lurte på noe istede for å ringe...
Myye mere lyst å skrive enn å ringe jeg[:D]

ORIGINAL: siwro

Hei...

Vet dere om UNN har noen mailadr man kan sende mail om vi lurte på noe istede for å ringe...
Myye mere lyst å skrive enn å ringe jeg[:D]

tromsø?

jupp[:D]

om det bare er generelle spørsmål kan du vel sende mail til der det står e-post nede på høyre siden http://www.unn.no/ivf-tromsoe/category7924.html
Hvis ikke må du nok ringe å høre om de har annen e-post adresse.
Eller så må man nok bare ringe..

Må sjøl ringe dit å pushe litt på. Venter svar på en prøve. Om 2 uker har det gått 3 mnd. Å det skulle bare ta 6 uker [;)] [8D]

mhm..
takktakk..
må vel bare ringe da, hater ringing[:D]
ORIGINAL: ønsker_baby

om det bare er generelle spørsmål kan du vel sende mail til der det står e-post nede på høyre siden http://www.unn.no/ivf-tromsoe/category7924.html
Hvis ikke må du nok ringe å høre om de har annen e-post adresse.
Eller så må man nok bare ringe..

Må sjøl ringe dit å pushe litt på. Venter svar på en prøve. Om 2 uker har det gått 3 mnd. Å det skulle bare ta 6 uker [;)] [8D]

Da er vi to du [8D]
Venter på innkallelse til parsamtale. Hva nå enn det er [8|]

da har jeg allefall ringt, di er jo alltid så hyggelige å snakke med, men er bare det at jeg får formulert alt så mye bedre om jeg skriver..min kjære skal ikke være med første gang vi skal dit hmm..trodde man skulle ha samtale først, men det skulle hun bare ta med meg sa hun..så dette blir spennende...
Og ang det at mannen har smertet når han kommer, skulle di ta en sjekk på da, for det finner di vel ut på sædprøven..

Den mailen som står der er vel bare mailadressen til "hele sykehuset" siden adressen er post@unn.no, så da blir den sikkert videresendt inn til IVF enheten - men tror jeg hadde vært skeptisk til å sende opplysninger dit for man vet aldri hvor mange som leser den på en sånn "hovedpostkassemail".

Jeg hører også til UNN og fant tidligere mailadressen til en av overlegene der, men fikk aldri svar på mailen jeg sendte. Syns det er litt gammeldags at de ikke kan ha mailkontakt med pasientene sine, for jeg er enig i at det ofte er lettere å skrive alt enn å prate på telefon.

Heisann!
jeg sendte en mail til dem, men da ringte de noen dager senere og sa at de normalt ikke svarer/kommuniserer pr.mail..
Så d beste er nok og ringe dem da [;)]

aah skjønner...[:D]takker for svar[:D]

Back
Topp