Dere som tilhører St.Olavs

Mammatilei

Elsker forumet
HEi hei dere som tilhører St.Olav! Vet dere hvor lang vante tid det er der nå? Ei venninne ble henvist dit i førsten av juni og har ikke hørt noe ennå!! Så tenkte jeg skulle høre om dere vet noe[8D].

ca 2 mnd etter godkjent søknad. Men har hatt feriestengt i sommar, så er nok noe mer venteliste nå.. [:)]

Vi ble henvist i starten av juli, og i august fikk vi beskjed om at de hadde mottatt vår henvisning og at vi ville høre mere i løpet av 2 mnd. 3 uker etter fikk vi brev om forsamtale 11.nov. Så rart de ikke har hørt noe egentlig...

Vi ble henvist i Juni, fikk brev for 4 uker siden om at vi skulle få vite mere innen 2 måneder vi også, fikk brev på fredag og skal inn 6 Oktober [:)]

ORIGINAL: fruit

ca 2 mnd etter godkjent søknad. Men har hatt feriestengt i sommar, så er nok noe mer venteliste nå.. [:)]

Men hvor lang tid tar det fra utredningen/samtalen til man får godkjent/avslått søknaden da???? [8|][8|][8|]

Takk for svar!!! Nå har jeg ringt henne og bedt henne å undersøke litt, for er jo rart at hun ikke har hørt noe ennå!!!
Ønsker dere lykke til videre[:)]

Men hvor lang tid tar det fra utredningen/samtalen til man får godkjent/avslått søknaden da???? [8|][8|][8|]

Ja, det lurer jeg litt på også...

ORIGINAL: sengepolka

ORIGINAL: fruit

Fra gyn sendte henvisningen til vi fekk godkjent søknad gjekk det tre måneder. Så er det ca tre mnd fra vi fekk godkjent til vi drar opp.. [:)]

Back
Topp