Dere som tilhører Helse Fonna

Kristin1996

Andre møte med forumet
Hei alle dere som hører til Helse Fonna :)

Merker dere noe til at sykehuset er i gult beredskap? Jeg skal snart ha fryseforsøk og skal ringe ved første mensdag og er nervøs for at de sier fryseforsøket ikke vil bli noe av grunnet økt smitte av covid-19.

Håper å høre deres erfaringer og evt også erfaringer ved fryseforsøk ved Helse Fonna.
 
Jeg hadde tre innsett i fjor mens sykehuset var i gult beredskap. Ikke helse fonna, men gult er gult. Jeg ble ikke påvirket av dette. Eneste påvirkning er at mannen ikke kan bli med inn. Men det overlever man jo.
 
Bare for å redigere litt, det var vel en drøy mnd at st Olav lukket ned for innsett, så hadde jeg havnet det ville jeg blitt påvirket, men mensen min klaffet litt annerledes, og innen jeg fikk den hadde de åpnet igjen.
 
Hei, jeg hører til Haugesund og ringte i dag inn mensen for oppstart av fryseforsøk. Fikk da beskjed om at de akkurat nå kun prioriterer fryseforsøkene etter totalfrys. De hadde fått beskjed om å kansellere alle fryseforsøkene, og kun gjennomføre ferskforsøkene. Men hun sa at de selv valgte å gjennomføre fryseforsøkene for de som fikk totalfrys sist, sånn at de også skulle få minst 1 innsett (hører jo på et vis til stimuleringsrunden).
 
Back
Topp