Dere som tidligere brukte Trionetta...

Kanuttta

Elsker forumet
Hvilken type p-pille bruker dere nå?

Var kjempefornøyd med Trionetta og finner ingen bra "arv-taker"[&o]

Jeg har gått over på microgynon. Kjempefornøyd med de også.

Microgynon eller noe sånt..

ORIGINAL: ThereseTherese

Var kjempefornøyd med Trionetta og finner ingen bra "arv-taker"[&o]

Sign!

Har prøvd meg på Loette to ganger nå, men er IKKE fornøyd! Vil ha "samme type piller" som trionetta, altså tre forskjellige faser, ikke bare to.. Var jo såååå lett å utsette mensen med trionetta, og mensen kom alltid presis!
Med Loette så viste jeg aldri når den kom, og hadde ikke sjans til å utsette..

ORIGINAL: [Malin]

Microgynon eller noe sånt..

Brukte det før jeg begynte å prøve[:)] Veldig fornøyd med den. var IKKE fornøyd med Trionetta... ble i helt ubalanse av dem

Yasminelle [:D]¨

Veldig happy, funker akkuratt likt som trinonetta og brettet ser helt likt ut.

Jeg brukte Loette rett etterpå. Men den ene gangen sa jeg feil hos legen, og fikk Cerasette heller. (Venninna mi gikk på de og tenkte at det var jo det jeg også hadde) Like fornøyd med disse også. 

Fikk Synfase og var absolutt IKKE føornøyd med de. Fikk utrolig mange bivirkninger. Endte med jeg sluttet på de.

bruker p plaster...
(brukte vel en periode yasmine en kort periode)

gikk automatisk over til trinordiol, så synfase :)

Har fått resept på Loette, men ikke fått prøvd dem enda.
De er i følge gynekologen min "lavdose-hormon p-piller"
Så det kan være at de ikke er sterke nok (da vil jeg få småblødninger, ikke klare utsette mensen osv)

Da skal jeg heller få Microgynon, som i følge gynokologen er en "normadosel-hormon p-pille"

Jeg fikk Mercilon etter og legen mente disse skulle være ganske like..merket ikke noe ubalanse i kroppen så har egentlig ingenting og klage på ved de,men slutta på de ganske fort siden vi ville ha en liten en[8D]

Eg byttet dei ut med Diane, var fornøyd men eg har ikkje brukt dei på 3år då. 

synfase, men har no p-stav

Microgynon, veldig fornøyd[:)]

ORIGINAL: Kleo

Fikk Synfase og var absolutt IKKE føornøyd med de. Fikk utrolig mange bivirkninger. Endte med jeg sluttet på de.

Fikk også denne,men fikk mensen hver 14.dag når jeg brukte dem.. [:@] Går nå på Cerazette og er kjempefornøyd [:D]

Back
Topp