Dere som tester enda; Hvor lang tid går mellom de digitale cb testene?

Gravidmednr.4

Betatt av forumet
Vårspirene 2021
Jeg fikk «gravid 1-2» på cb sin digitale test torsdag forrige uke (11 dpo). Strimlene fra babyplan er veldig sterke nå. Like sterke som teststreken. Er 4+1 idag. Har en digital igjen, men når kan jeg forvente at det øker til «gravid 2-3» ? Har ikke lyst å sløse den, samtidig som jeg klør i fingrene.. :hilarious:
 
Klarte ikke holde meg, testet «2-3» nå:D deilig å se at det stiger. Var redd det var for tidlig å få 2-3, men neida :smiley-bounce012
 
Har testa med ca 1 vekes mellomrom. Fekk "1-2" to gangar, :grumpy:, ca på IKM og så igjen 4+3. Sånn går det når ein blir utolmodig.. :bag:

"2-3" dagen etter, 4+4 :angelic: (hCG i blod 312).

"3+" 5+3
 
Jeg testa 2-3 igår, sist gang så testa jeg med en ukes mellomrom og det funka fint, altså 4+1 og 5+1, fikk jeg 2-3 og 3+ men denne gangen aner jeg ikke helt hvor jeg er, men tror jeg skal teste igjen på fredag og håpe på 3+ :happy:
 
Har testa med ca 1 vekes mellomrom. Fekk "1-2" to gangar, :grumpy:, ca på IKM og så igjen 4+3. Sånn går det når ein blir utolmodig.. :bag:

"2-3" dagen etter, 4+4 :angelic: (hCG i blod 312).

"3+" 5+3

ja jeg var redd for det samme, å da hadde jeg jo blitt super stressa o_O så.. burde vel øve litt på den tålmodigheten.. men gikk greit denne gangen da. :hilarious:

Godt du fikk en økning rett etterpå da:happy:
 
Bestilte tester på fredag som ikkje er komt så ska teste når dei komme å håpe på 2-3 elle 3+. Fekk 1-2 for ei veka siden
 
ja jeg var redd for det samme, å da hadde jeg jo blitt super stressa o_O så.. burde vel øve litt på den tålmodigheten.. men gikk greit denne gangen da. :hilarious:

Godt du fikk en økning rett etterpå da:happy:

Ja, målte hCG i blod dagen etter som, kl. 14, var 312. Tok jo testen dagen før kl.03 ( :bag: ) , så hadde nok akkurat ikkje over 200, som testen treng for å slå ut på "2-3". Men blodprøvene viser normal stigning (696 etter 48 t), og "3+" viser at stigningen fortsetter (over 2000).

Men nei, ikkje så høg i hatten når eg fekk "1-2" andre gangen. Samtidig veit eg at eg ikkje er av dei som får supertidlig positiv test, berre svake strekar før IKM, og "1-2" tidligast på IKM.
 
Back
Topp