Dere som temper - BBT

Navi

Gift med forumet
VIP
Januar 2017
Tenker å begynne med temping neste syklus, og er litt nysgjerrig på hvor store variasjoner det er i folks «naturlige» BBT? Altså, hvilken temp ligger dere gjennomsnittlig på før EL? :) Antar jo det er ganske mange variasjoner siden det å tempe i «ny og ne» ikke har noe for seg..

Ifølge appen min er gjennomsnittstemperaturen min 36.21 før eggløsning og 36.63 etter eggløsning :)

Ingen flere..? :)
Jeg har testet termometeret to dager til ca samme tid for å få et innblikk i hvor omtrent tempen min svinger rundt, foreløpig var begge 36,40 (i DPO-land, sannsynligvis)

Hos meg er tempen gjennomsnittelig 36.45 før eggløsning og 36.80 etter. I følge natural cycles er 36.23/36.58 gjennomsnittet for brukerne.

Jeg har ikke regnet på snittet, men coverline ligger på ca 36,2 (temper i munnen). Jeg ligger under 36 mellom mens og EL (med noen få unntak), og over 36,2 etter EL. Dropper tempen under har jeg fått mens, selv om det skjedde på 5 DPO.

Gjennomsnittet mitt ligger på 36.41 før EL og 36.84 etter EL. Temper vaginalt, så det kan kanskje gjøre at jeg ligger litt over snittet.

Back
Topp