Dere som tar bringebærblad kapsler

Sjokkabolla

Forelsket i forumet
Litt seint å begynne i uke 37 kansje? Men nå har jeg altså kjøpt dette. Hun hadde bare ett merke. Og det var Nature's way.? Andre som tar den?

Det står at jeg skal ta 2 kapsler daglig. 960 mg. (Regner med dette er for to kapsler ..? ) uansett. Jeg ser flere av dere skriver at der øker denne dosen. Hvor lenge bør jeg ta 2 før jeg tar fler osv.? Eller er det forskjellige styrker på disse ?

Gutt 13.06.2006
Gutt 16.09.2008
Termin 05.juli

Tror det finnes forskjellige typer/størrelser, så står det 2 daglig så trenger du ikke øke:) tror jeg..

Litt seint å begynne i uke 37 kansje? Men nå har jeg altså kjøpt dette. Hun hadde bare ett merke. Og det var Nature's way.? Andre som tar den?

Det står at jeg skal ta 2 kapsler daglig. 960 mg. (Regner med dette er for to kapsler ..? ) uansett. Jeg ser flere av dere skriver at der øker denne dosen. Hvor lenge bør jeg ta 2 før jeg tar fler osv.? Eller er det forskjellige styrker på disse ?

Gutt 13.06.2006
Gutt 16.09.2008
Termin 05.juli

lurer jeg også på..?

Jeg skal sjekke mengden på li. Og komme tilbake ;)

Venter ei tulle 4. Juli 2013

ImageUploadedByBV Forum1371129994.280348.jpg
Solaray sin som jeg spiser er 400mg 2-3 kapsler x 2 ganger i døgnet.

Tar tre morgen og tre kveld! Og en t-skje kanel;)

Eg kjøpte den som er avbildet oppenfor her.
Tok første kapsel i ettermiddag, så ein til i kveld. Holder meg til anbefalt dosering en ukes tid i vertFall ;)

Eg kjøpte den som er avbildet oppenfor her.
Tok første kapsel i ettermiddag, så ein til i kveld. Holder meg til anbefalt dosering en ukes tid i vertFall ;)
Hvor mye over anbefalt dose skal du ta da?

Holder meg til anbefalt dose jeg;)

Venter på i posten eg, er 37+0 i morgen - så håper de kommer snart :P men de skal jo hjelpe på sammentrekning av livmor etter fødsel og :)

Som jeg har nevt før ble jeg fortalt at livmoren min trakk seg raskt sammen, og da tok jeg jo dem;)

Takk jenter! Får holde meg til doseringen da. Men du Gizom tar jo 2400 mg for dagen?!? Det er jo over det dobbelte jeg tar..? Da kan det vel ikke skade å øke etter en ukes tid..?

Gutt 13.06.06
Gutt 16.09.08
Termin 5. Juli

Takk jenter! Får holde meg til doseringen da. Men du Gizom tar jo 2400 mg for dagen?!? Det er jo over det dobbelte jeg tar..? Da kan det vel ikke skade å øke etter en ukes tid..?

Gutt 13.06.06
Gutt 16.09.08
Termin 5. Juli
Ja det gjør jeg;) jeg gikk to uker på halvparten før jeg økte.

Hvor mye over anbefalt dose skal du ta da?

hehe, ja si det du :P
såg bare Gizom hadde skrevet hun tok tre morgen og tre kveld.. Når eg leste anbefalt dose fikk eg for meg at det var 2-3 tbl fordelt på 2 ganger daglig - så tenkte at viss Gizom tok 6 tbl daglig så kan sikkert eg og det etterhvert.. er ikke trøtt i det hele tatt asså :P
haha, men forstår jo nå at eg faktisk kan ta 6 tbl daglig :P

Men vet du, det værste her er jo at eg er sykepleier og skal vell strengt tatt faktisk vite hva som menes med anbefalt dagsdose :laughing025

;)

Back
Topp