Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lena25
tusen takk for hjelpa. Men da blir det med insvinget panel.
kjenner ingen som har MT så må sy uprøvd.
Er Sove hette noe jeg bør ha, ? at jeg vil angre på om jeg ikkje lager det?
ORIGINAL: *Stella*
ORIGINAL: dumidalia
det er uansett bedre å bære i enn de bæreselene man kjøper.[:)]
Med mindre man kjøper en meitai da. [;)] Sydd "proffejsonelt". Eller en god (dvs ergonomisk riktig) formsydd bæresele (f.eks yamo, ergo, beco eller papatum)
Med mindre man kjøper en meitai da. [;)] Sydd "proffejsonelt". Eller en god (dvs ergonomisk riktig) formsydd bæresele (f.eks yamo, ergo, beco eller papatum)
hihi, selvsagt. men du risikerer jo faktisk det samme da, individuelle preferanser og sånt...
nå får jeg sikkert noen på nakken, men jeg mente babybjørn o.l. [:D]
hihi, selvsagt. men du risikerer jo faktisk det samme da, individuelle preferanser og sånt...
nå får jeg sikkert noen på nakken, men jeg mente babybjørn o.l. [:D]
skjønte at du egentlig mente BB ja, og er helt enig med deg, en skal sy en dårlig meitai (eller knytte den feil på) for at resultatet skal bli dårligere enn BB. Om man sørger for støtte fra knehase til knehase, og knærene høyere enn rompa har i alle fall barnet en mye bunbstigere stilling der enn om de henger og dingelr etter skrittet i en BB. Så får det nå heller være at mor kanskje må sy en meitai eller tre før hun får tilden helt ideelle komforten for seg selv.
(og ja, individuelle preferanser gjør at også å kjøpe er en risiko. Dog, om man kjøper av de nettbutikkene i norge som sleger meitai, så er man ganske sikker på at man får en med meget god kvalitet og sånn da i alle fall, selv om preferanser gjør at noen liker noen bedre enn andre)