Dere som syr barneklær

Rummy-o

Glad i forumet
Et litt teit spørsmål til dere som syr barneklær: Hvis dere har gitt vekk noe i gave, hva ønsker dere at folk skal gjøre med plagget/plaggene når de blir for små?
Gi det tilbake til dere? Er det greit å selge det? Gi det bort? Eller er det samme for dere hva som skjer med klærne? Som sagt gjelder dette klær dere har gitt bort.

Akkurat det samme som de gjør med klær de ellers får. Jeg har jo ikke noe med hva de gjør med sine ting. De har jo fått dem selv om jeg har laget dem selv. Tenker heller ikke at de må bruke dem selv om jeg har laget det til dem ;)

Syr ikke så mye, men gir bort mye strikkaklær. Hva de jeg gir det til gjør med det er helt opp til de selv, ønsker de at andre unger skal arve det er det helt greit. Samme om de kaster det, ødelegger det, selger det etc, jeg har jo gitt det bort så har ingenting jeg skulle ha sagt.

spiller ingen rolle hva de gjør med det.
men som regel er klærne jeg har sydd å gitt vekt så utslitt av mye bruk det ikke har vært noe å gi vidre :p

Jeg har jo gitt dem bort, så da tenker jeg det er opp til de som har fått dem hva de vil gjøre med dem etterpå. Forventer ikke å få dem tilbake, nei. En gave er en gave.

Back
Topp