Har dere vannkoker da?![8D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Prøveline
JA :p hehehe
ORIGINAL: Hegeee
vannkoker har jeg..[:D]
Jeg har til og med pizza pronto.. sånn pizza ovn greier... som jeg fikk av svigers.. og har brukt 2 ganger tror jeg..!! De kommer med så mye rart.. selv om jeg prøver å si ganske nøyaktig hva jeg trenger.. og ofte også poengterer hva jeg ikke trenger.. hehehe... Men de prøver vel bare å være snille..!!
ORIGINAL: Lissyjane
Jeg synes det er TEIT!!! men det er bare fordi jeg alltid klarer å ødelegge eggene[8D]
ORIGINAL: Geniet lykkepillen
ORIGINAL: Hegeee
vannkoker har jeg..[:D]
Jeg har til og med pizza pronto.. sånn pizza ovn greier... som jeg fikk av svigers.. og har brukt 2 ganger tror jeg..!! De kommer med så mye rart.. selv om jeg prøver å si ganske nøyaktig hva jeg trenger.. og ofte også poengterer hva jeg ikke trenger.. hehehe... Men de prøver vel bare å være snille..!!
Uff ja...[&:]
Jeg har ikke fått bursdagsgaven min med mamma og broderen enda.. Men jeg grur meg faktisk.
Nå har det seg slik at jeg ikke kom på noe jeg ønsket meg akkurat der og da, så broderen handlet på egenhånd.. på Ikea.. Nevnte noen kjøkkengreier.. Jeg har virkelig ALT jeg trenger, og mer til. Har ei pappkasse med dingser inni et klesskap siden jeg kun har 4 skaper på kjøkkenet.. Jeg HAR IKKE PLASS!!!
ORIGINAL: Lissyjane
Ja hva kvalifiserer jeg meg til da? Om den er idiotsikker mener jeg[8D]
ORIGINAL: Dollface™Me 2[:D]
jaaaaa.. og riskoker!!
Og begge brukes flittig!
Riskokern står i kjeleskapet, og vannkokern på benken.. helt naturlig her i huset [:D]