Dere som styrer med landstreffet..?

*mammatil2*

Gift med forumet
Jeg har sitti og fundert veldig her nå hehe.. [;)]

Så må bare spørre..
Hvor er det vi egentlig skal spise middag?
Ser for meg en haug med barnevogner trillendes avgårde, og vi får jo ikke plass til alle sammen inne på et sted (kan jeg ihvertfall ikke tenke meg)?

Kan jeg spørre hvordan dere har tenkt på det..? [:)][:)]

Å forresten, jeg gleder meg noe enormt til landstreffet! [:D][:D][:D][:D]

vi skal bestille mat til hotellet - har funnet en rimelig caterer - og ordner med bestillinger til uka, snuppa!

tenkte det kunne bli mye styr å være så mange damer med vogner og viltre krabater at vi fant det best å spise i lokalet vi skal ha på hotellet....høres det greit ut?[;)]

ORIGINAL: TITTIN72

vi skal bestille mat til hotellet - har funnet en rimelig caterer - og ordner med bestillinger til uka, snuppa!

tenkte det kunne bli mye styr å være så mange damer med vogner og viltre krabater at vi fant det best å spise i lokalet vi skal ha på hotellet....høres det greit ut?[;)]

det hørtes jo kjempekoselig ut [:D][:D][:D]

og da slipper jeg å engste meg for alle barnevognene hihi [8D]

ORIGINAL: TITTIN72

Så utrolig flinke dere er til å ordne... Gleder meg masse...

Flink du, TITTIN!

nåhh - takk søtinger 

Åh, detta har jeg lurt på også.. hvor i huleste har de barnestoler til såå mange unger lissom..  he-he.. 

En KJEMPEGOD løsning!!!  Fanatstiks bra!!  DERE ER SÅ FLINKE ATTEE!!!!!!!  :) :)

Også bare lurte jeg på en liten ting...  skal vi pynte oss litt ekstra til kvelden??

dytter opp spm til windy :)

skal vi pynte oss litt ekstra til kvelden? :)

jeg har lyst til det ihvertfall :)

Back
Topp