dere som strikker

Mars10+Feb12

Blir kjent med forumet
Dere som strikker, er det noen av dere som strikker på bestilling? Hvor mye ville dere evt tatt for en sparkebukse? Og hva med et sett med bukse og jakke (og evt sokker og lue)??

Wow, det var en nyttig link for de som ønsker hentesett:)) ...og ikke var det dyrt heller med tanke på hvor masse arbeid det ligger i det.

Jeg strikker selv, men har nok med å bli ferdig med det jeg ønsker å strikke til lille nurket:)

Strikker egentlig ikke, men prøver å lære meg det bare for å strikke noe fra mamma til lillejenta :-) 

De som strikker på bestilling bruker vel å ta det de bruker på garnet/pinner, + for arbeidet. Ser allefall ut som at strikketøy med mye detaljer og slikt er dyrere enn "enkle" ting?

på epla.no kan man også finne mye :-) Er bare å søke på hentesett, eller andre ting, så dukker det som regel opp :-)

Reell pris er garneprisen x 2 eller 2,5. At noe ser billig ut er ofte fordi de da har brukt det billigste babygarnet eller at det er billig akrylgarn.

Jeg er ikke så flinke til å strikke så jeg holder meg til det jeg kan:-)
Nå lager jeg et ull teppe i 70 talls stil, som jeg regner med vil hovedsaklig vil bli brukt i vogna, men jeg lager det så passe stort at det vil bli brukt lenge etterpå (håper jeg) :-)

Back
Topp