Dere som startet med vannavgang

Badeand*

Forumet er livet
Hvor lang tid tok det før riene startet hos dere? Vannet mitt gikk i 15 tiden i dag, så går og venter i spenning her[:D] Håper jeg slipper å gå i tre døgn liksom.[8D]

Vannet gikk 03:30 om morningen.Tok 20 timer før Loke var ute, men hadde rier hele dagen... Fra 15- 16 tida ble det skikkelig AU!! [;)]

De kom aldri! [&:] Vannet gikk 00.20 natt til mandag, fikk infeksjon på mandag og ble satt i gang tirsdag morgen. Jenta ble født 01.38 natt til onsdag. [;)] Så hver obs om du føler du får feber! Tyder på infeksjon, men det har de sikkert sagt t deg.

Vet at det er forskjellig fra person til person altså, synes bare det er litt artig å se hvordan det var for andre[:D] Må jo ha noe å drive med[8D] Har hatt et par smårier, men det blir bare borte igjen..[>:] Riene er hjertelig velkomne nå liksom![:D]

Riene begynte etter ca 5 timer, men veldig uregelmessig og ikke spesiellt vonde akkurat da.. tok 1 og ett halvt døgn før ungen var ute etter det.

LYKKE TIL[;)]

fikk også noen tullerier etter vannet gikk.. som jeg prøvde å "gå opp".. gikk tur midt på natta [8D] men de forsvant igjen..
tok seg opp på "ånkli" da vi kjørte til sykehuset for kontroll..

Fra vannet gikk til hun var ute gikk det 48t. Var ikke noe virking i riene så jeg fikk drypp.

ORIGINAL: SkumGummi

30 minutter! Du blir vel satt i gang etter 24 timer om ingenting har skjedd! [:)]

blir ikke satt i gang før etter tre døgn fikk jeg beskjed om på sykehuset istad[:)] skal på ny kontroll i morgen..

30 minutter! Du blir vel satt i gang etter 24 timer om ingenting har skjedd! [:)]

Nei, de kan finne på å vente i 3 døgn[:'(]

ORIGINAL: Badeand*

Hvor lang tid tok det før riene startet hos dere? Vannet mitt gikk i 15 tiden i dag, så går og venter i spenning her[:D] Håper jeg slipper å gå i tre døgn liksom.[8D]

Jeg fikk aldri rier, og jeg fikk aldri føde normalt[:(] Det hele endte med ks etter 3 dager derav 2 dager med igangsettingsforsøk.

ORIGINAL: MorraTeFreja

Hos meg kom det uregelmessige, ueffektive rier et par timer etter vannavgang. De tok seg aldri opp. Ble innlagt ca 9 timer etter vannavgang, fikk drypp dagen etter.

Ungen var ute 33 timer etter vannavgang.

Trodde ikke de ville la det gå så lenge som 3 døgn, jeg fikk vite at de ville ha meg der pga infeksjonsfaren man er utsatt for når det går så lang tid fra vannavgang. (jeg fødte på Rikshospitalet)

Lurer på om dette er litt nye regler jeg. Fikk et sånt skriv om hva jeg må passe på for å unngå infeksjoner. Må være veldig nøye med underlivshygiene og håndhygiene. Også er det kontroll en gang om dagen [:)] Da tar jeg urinprøve blant annet, og da ser de vel og om jeg får noen infeksjoner jeg ikke skal ha[:)]

ORIGINAL: Badeand*

blir ikke satt i gang før etter tre døgn fikk jeg beskjed om på sykehuset istad[:)] skal på ny kontroll i morgen..

Hæ? Er det noe nytt ellerno? Da vannet mitt gikk, så fikk jeg beskjed om å komme tilbake kl 9 dagen etterpå for å legges inn, for da skulle de sette meg igang! På ullevål opererte de med at ungen ikke skulle være i magen mer enn 3 dager etter at vannet hadde gått. Derfor tok de keisersnitt. Vannet gikk 11.nov og den 14.nov så sa kirurgen at det var slutt på igangsetting- nå MÅTTE hun ut!

Back
Topp