Dere som startet med vannavgang

Nyttårslykke

Gift med forumet
Hvor lang tid tok det før riene kom?

På meg startet de nesten umiddelbart, hadde 4-5 rietak før vannet gikk og nå kommer de regelmessig!

Er det vanlig at det går så fort?

Vi skulle ikke komme tilbake på føden før det var gått 12 timer etter vannavgang, men med denne ri-aktiviteten så må vi vel tilbake tidligere...

Et døgn uten noe særlig, så fikk modningspille x 2.

Fra vannet begynne å fosse ut til riene startet, tok det en halvtimes tid. De var deretter med 10-5 min mellomrom de første 2 timene, deretter kom de tettere - og de var vonde (puste seg gjennom). 23 timer tok fødselen.
Merkelig regel de har på sykehuset ditt om 12 timer etter vannavgang, alle fødseler er jo individuelle mtp riene. Har du slike smerter at du ikke orker å være hjemme lenger, så reiser du inn. Hvis smertene er levelige, så drøyer du det.

Lykke til![:D]

med nr 1 gikk vannet ca kl 06 på mårran...dro til sykehuset men riene ville ikke komme til meg--...tok akupunktur å det fikk litt fart på sakene.. kjennte vel den første i 14-tiden...å det ble bare verre og verre det[:D] 

Riene startet 5-10min etter at vannet gikk. Fra vannet gikk tok det 4t før han var ute...
Fikk heldigvis komme inn med en gang! 1t etter at vannet gikk hadde jeg nesten 5cm åpning! 2t senere igjen full åpning!:)

et døgn +++! fikk modningspille

gikk vel 3-4 timer til jeg fikk VONDE rier.. Hadde tak som bygget seg opp fra ca en time etter vannet gikk..

Riene kom aldri. Ble satt i gang 30 timer etter vannavgang og fikk jenten vår 50 timer etter vannavgang.

Med førstemann kom riene ca en times tid etter vannet gikk. Han er født 12.5 timer etter vannavgang.

Med andremann fikk jeg tette,vonde og tydeligvis veldig effektive rier ei lita stund etter vannavgang. 3 timer etter vannet gikk var han ute i verden [:)]

På meg så startet de for fullt halvannen time etter. Og 4 t og 20 min etter kom snuppa ut!!

Vannet mitt gikk halv elve på kvelden, å riene startet halv tre på natta.. Men ja er nok ganske vanlig at de starter rett etter vannavgang [:)] Masse lykke til me fødselen [:D]

Det er vanlig at det kan gå litt fort i svingene når vannet har gått, ja. Hos meg tok det en biitteliten time før riene startet, og da måtte vi kjøre på sykehuset etter bare en halvtime for de var så tette. [:)]

MASSE LYKKE TIL!! [:D]

Tusen takk for alle svar.. Riene kommer relativt "hyppig" nå, og varer i opp mot 1 minutt... Har vel pauser som varierer fra 1,5 minutt til 6 minutter, så ingenting regelmessig enda [:)]

Litt spennende dette også [:D] Selv om det gjør SABLA vondt!!

4 timer fra vannet gikk til jeg begynte å få litt rier,
7 timer etter vannavgang var riene så sterke at jeg dro til sykehuset, da hadde jeg 3cm åpning.
12 timer etter rienes start kom nudlingen min  (altså 16 timer etter vannavgang)

Ida var ute ca 12 timer etter at jeg hadde pittelitt vannavgang... Selve fødselen (3cm --> ferdig) varte i 1t og 45 minutter, men hadde vel regelmessige rier fire timer før det eller noe (0-3 cm).

Lykke til!

ORIGINAL: Nyttårslykke

Tusen takk for alle svar.. Riene kommer relativt "hyppig" nå, og varer i opp mot 1 minutt... Har vel pauser som varierer fra 1,5 minutt til 6 minutter, så ingenting regelmessig enda [:)]

Litt spennende dette også [:D] Selv om det gjør SABLA vondt!!

Ååååå, så spennende [:D] Masse lykke til!
Tihi, da kan jeg trøste deg med at det blir vondere [;)] [8D] Men, alt er glemt så fort den lille er ute

Vannet gikk i 22 tiden på kvelden, riene startet 5-10 min. etter :) Lykke til [:)]

Mine rier kom 17 timer etter vannet hadde gått[:)]

Back
Topp