Dere som squirter

¤Woolfmother¤

Forumet er livet
Hvordan vet man at man ikke tisser på seg?[8D]
Altså, jeg har lest om det, og alle sier at de spruter rett etter det kjennes ut som om man skal tisse på seg! Er det kanskje det man gjør da? [8|]

Eller hvordan vet man at det ikke er det man gjør?

(dette har jeg lurt på ganske lenge nemlig)

Alle "squirter", men varierer i hvor stor grad[;)]

ORIGINAL: M3rl0t

gjør alle?
Hvorfor er det så "om å gjøre" å få til det da? [8|]

ORIGINAL: ¤Woolfmother¤

ORIGINAL: M3rl0t

gjør alle?
Hvorfor er det så "om å gjøre" å få til det da? [8|]

Jepp.. Derfor det ofte blir litt ekstra vått når man får orgasme.. [;)] Men som sagt, så er det jo stor variasjon.. alt ifra noen dråper til skikkelig sprut..

Vet ikke hvorfor det er så "prestisje" jeg.. Skal liksom være så fantastiske orgasmer, men er jo bare et resultat av g-punkts orgasme..

så det ER ikke urin altså? Jeg har liksom tenkt litt på at det er det jeg da[:-] så jeg har håpa at det aldri skjer meg liksom[8D]

Men HVORDAN godt da?
Liksom sånn som vanlig orgasme, eller myyyye bedre eller hva?

Lurer litt på detta jeg og.....

for min del er den myyye sterkere, helt sinnsykt.. å klarer jeg det først en gang, får jeg det til en tre fire ganger pr rundr ;9 men jeg klarer det ikke hver gang.. spruter noen ganger mye, andre lite, men orgasmen er den samme.. å mannen eeeeeeeeeeeelsker det!

hm. de som får til dette skryter så fælt av det, men jeg har aldri gjort det. Og som sagt så har jeg vært litt redd for å gjøre det også! Fordi jeg liksom har trodd at det kanskjer urin[8D]

hm. de som får til dette skryter så fælt av det, men jeg har aldri gjort det. Og som sagt så har jeg vært litt redd for å gjøre det også! Fordi jeg liksom har trodd at det kanskjer urin[8D]

har aldri gjort det før sambo jeg hel, viste ik at d gikk en gang.. men vi prøvde en gang i fylla, så løsna d.. han tenner vilt på det!

[:D]
må prøve dette med en kommende kjæreste jeg da[;)]

[:D]
må prøve dette med en kommende kjæreste jeg da[;)]

jaaa!!
syns det var spes første gangen som edru, for det føles som man må tisse, men man blir vant med, å klarer du å slappe av er det bare magisk! men ikke noe jeg ville gjort med hvemsomhelst!

Jeg fikk så lyst å svare på denne tråden at jeg måtte lage meg ny bruker så jeg ikke blir gjenkjent. Har av diverse grunner ikke lyst å legge ut om sexlivet mitt på nett med den vanlige brukeren min ;)

Til poenget; det er stor uenighet blant de lærde om dette faktisk er urin eller ikke. De kommer visst aldri frem til et entydig svar. På den ene siden så smaker det ikke som urin, og ser blankt ut. På den andre siden finnes det ingen steder i underlivet som produserer så mye væske som kommer ut i enkelte tilfeller, annet enn urinblæren. De har forsøkt å analysere innholdet og sammenligne det med urin fra samme person, og de har forsøkt med kateter for å se om væsken hovedsaklig kom fra blæren eller andre steder. Likevel klarer de ikke å si noe sikkert. 

Etter å ha lest litt rundt heller jeg mot at det kanskje er urin. Det er ikke utenkelig at man rett og slett mister såpass kontroll under orgasmen at det kommer noe attåt. Man føler jo som sagt at man må tisse før det skjer, og hos meg er i hvertfall orgasmen veldig kraftig.

Personlig så kunne jeg ikke brydd meg mindre om det er urin eller ikke. Det er dritdeilig, og det er det som teller ;)

Her må jeg svare oxo :-)

Jeg har også noen ganger sterk trang til å tro at det er urinblandet veske som kommer ut . For noen ganger syns jeg det lukter litt tiss ....

Men les her :

Vätskan är genomskinlig eller ibland lätt mjölkig och har en sammansättning liknande den vätska som utsöndras av prostatakörteln. Den genereras av två körtlar innanför inre blygdläpparna benämnda Skenes körtlar. Vätskan innehåller bland annat fruktos och glukos vilket ger den en sötaktig doft och smak. Vätskan ska inte förväxlas med urin, då den kemiska sammansättningen är helt annorlunda både till konsistens och till innehåll. Urin, som är en avsöndringsprodukt från kroppen, innehåller endast salter och vätska, medan det slem som utsöndras av de skenska körtlarna bidrar till den nödvändiga lubrikationen vid samlag.

Og til dere som lurer: lang tids stimulering av G-Pungt og klitoris fører til slutt til kvinnelig ejakulasjon. Man kjenner det gjerne som om man må tisse ja , fortsett stimulering av klitoriss og ikke hold igjen , heller presse litt ... og du SPRUTER!! Jo lenger man stimulerer G-pungt jo mere spruter man .....
Og det viktigste av alt : man MÅ klare å slappe av !!!

GrusommeGabriel: Jeg er enig med deg, men må kommentere litt likevel ;)

Du viser til én kilde som underbygger det ene synet, men det finnes andre kilder som sier det motsatte. Det jeg ville få frem i mitt forrige innlegg. 
Om du synes det lukter litt urin er det nok logikk i det. Selv om noe av væskene kan komme fra disse kjertlene nevnt i sitatet ditt, så er nok litt av det også urin (som du sier "urinblandet væske"). Det er nok også grunnen til at det ser ut til å være annerledes enn urin, siden det er blandet med andre væsker som gir det den søte lukten og smaken. Skal jeg tro det jeg har lest til nå så er det umulig for disse kjertlene å produsere så mye væske på så kort tid. 

Men jeg er ikke lege :) 

Det er ikke urin. Væsken kommer ikke fra urinrøret - det kommer fra skjeden. Fra kjertler i skjeden. Og når man squirter vet man at man ikke tisser, for det er helt ulikt. Det er ikke som å gå på do, liksom :P

Rødtoppen Hissig skrev:
Det er ikke urin. Væsken kommer ikke fra urinrøret - det kommer fra skjeden. Fra kjertler i skjeden. Og når man squirter vet man at man ikke tisser, for det er helt ulikt. Det er ikke som å gå på do, liksom :P

Jo den kommer fra urinrøret.Den kommer fra prostatakjertlene som kvinner også har,og de ligger rett over urinrøret...

forvirretmor skrev:
Rødtoppen Hissig skrev:

Jo den kommer fra urinrøret.Den kommer fra prostatakjertlene som kvinner også har,og de ligger rett over urinrøret...

Definisjon: En klar væske støtes ut av Skjedens kjertler og/eller urinrøret i forbindelse med sterke orgasmer. 

Back
Topp