Dere som spyr..

Havets fru

Forelsket i forumet
MAI 2013
Er det flere som spyr blod når dere spyr?
Jeg gjør det.. Gjorde det sist gang jeg spydde men da pga migrene. Legen mente på at jeg spydde så hardt at spiserøret rifta.. Nå skjedde det igjen, første gangen jeg spydde skikkelig i svangerskapet.. 
Er dette vanlig?

Nei det er ikkje vanleg aa kaste opp blod, men naar eg hosta stygt og brekte meg hardt,(veke 4 - 6) daa saa legen "Blood in flem when you coff hard can happen, looks nasty but it is not dangerous" Saa det trur eg kan vere... men vanleg nei. Visst du begynner aa faa opp meir blod en litt oppsoek lege.

Ok:-)
Skal til jordmor på onsdag så får høre hva hun sier;-) Tenker at det sikkert bare er jeg som presterer å spy litt for kraftig slik at spiserøret riftes opp.. Sikkert ikke farlig nei! Men ikke kjekt :P

joda det e vanlig det. . . i jorde det samme å da sa legen det at det var rifter
var det stooore mengder so hele do skåla bli rød da e det ikje bra. .

spyde blod i flere uker, for jeg ha ingen ting å spy på, å spydde blod å syre 8 te 15 ganger om dagen te tider på det verste. .

joda det e vanlig det. . . i jorde det samme å da sa legen det at det var rifter
var det stooore mengder so hele do skåla bli rød da e det ikje bra. .

spyde blod i flere uker, for jeg ha ingen ting å spy på, å spydde blod å syre 8 te 15 ganger om dagen te tider på det verste. .

Hæres ut so legen min d;-) Jaja, då e d iallefall ikkje nåkkå farli mæ d.. Rart ka enj kan bekymre se før når en e gravid:P Va iallefall freskt blo so i tenke at d e ufarli!
D va da voldsomt kor du spydde:-/ Hæres ikkje godt ut.. 

Back
Topp