Dere som spotter

CS85

Betatt av forumet
Himmelbarn
Hvor mye kommer det? :p
Når jeg går på do, har det begynt å komme rosaskjær på papiret, i sta var det kanskje litt mer (men ikke mye).
 
Hvor mye kommer det? :p
Når jeg går på do, har det begynt å komme rosaskjær på papiret, i sta var det kanskje litt mer (men ikke mye).
Ja, så hadde jeg 2+ på blod i urin i går. No som jeg ikke ver hva betyr.
 
Har spottet litt på og av siden før positiv test. Har bare vært små prikker i trusa, aldri på papiret, og alltid brunt...
Har sluttet nå da, har ikke hatt på flere uker...men er bekymret likevel...

Vet om maaaange som har spottet og blødd uten at det har hatt noe å si :)
 
Et par dråper brun utflod, bare i trusa. Tror det må komme av blod. Doktoren må vel finne ut hvorfor du har blod i urin? :)
 
Jeg har spottet masse brunt siden 1 uke før jeg skulle hatt mens og i tillegg hatt friskt blod noen ganger. Har dryppet friskt blod i doskåla. Jeg kaller det litt, gubben kalte det masse! Var på UL i dag og fikk se bankende hjerte! Så det trenger absolutt ikke være noe farlig, men sikkert bra å få sjekket.
 
Men får dere bare brunt?
Her er det bare ferskt blod
 
Jeg har bare hatt brunt... Men tror ikke det spiller noen rolle..jeg spottet bare brunt sist, og det endte i MA, så...
Er det friskt blod er det jo større sannsynlighet for st det bare er en rift eller et sprukket blodkar, tenker jeg...

Off, det er ikke godt å gå sånn, får du ikke ringt dit du var på ul og spørre da? Eller JM eller fastlege?
 
Jeg har bare hatt brunt... Men tror ikke det spiller noen rolle..jeg spottet bare brunt sist, og det endte i MA, så...
Er det friskt blod er det jo større sannsynlighet for st det bare er en rift eller et sprukket blodkar, tenker jeg...

Off, det er ikke godt å gå sånn, får du ikke ringt dit du var på ul og spørre da? Eller JM eller fastlege?

Kan ringe dit jeg var på ul i mårra.
For eneste som er åpent nå er jo legevakta
 
uuæææ, nå kom det bittelitt friskt blod her også på papiret! har ikke ul før den 2 des! har ikke spotta i andre graviditeter før, bare fossblødd når jeg har sa...
 
uuæææ, nå kom det bittelitt friskt blod her også på papiret! har ikke ul før den 2 des! har ikke spotta i andre graviditeter før, bare fossblødd når jeg har sa...

Ska på ul 2 desember jeg også.
Lenge å vente. Ikke så mye friskt blod nå, men fortsatt rosa på papiret.
 
Back
Topp