Dere som spiser sunt, men ikke slanker dere

mammagullet

Glad i forumet
Hva spiser dere i løpet av dagen, og hvor ofte spiser dere godterier?
Er det en selvfølge for dere å trene?

Prøver å spise sunt værtfall ;)

Frokost: 2 knekkebrød med brunost
Lunsj: Suppe eller salat
Middag: Ofte fisk, kylling m grønnsaker
Kveldsmat: En youghurt med crusli eller ett knekkebrød med brunost

Frukt som mellommåltid

Prøver å kun spise godteri i helgene :)

ORIGINAL: **Annie**

Frukt som mellommåltid

Det var lite! Jeg går på Grete Roede og spiser mye mer enn deg. [:)] Og spiser du ikke frukt?

Jeg elsker å trene, det gjør meg veldig glad og gjør at jeg føler meg vel. Trener hardt 4-5 dager i uka og sørger for å bevege meg ellers også, dager der jeg ikke tar den helt ut så går jeg i hvert fall en rolig tur eller sørger for aktiviteter med gutten som øker pulsen!

Jeg starter dagen med avocadosmoothie, spiser egg og kyllingkjøtt eller salat til lunsj, en frukt/grønnsak før middag og hvis middagen blir tidlig på dagen tar jeg gjerne et par knekkebrød til kvelds.

Jeg lager fisk til middag tre fager i uka, ellers går det mest i kylling og svinekjøtt! Er ikke fan av ferdiglagde produkter som kjøttkaker eller frossen middag, så det serverer jeg ikke. Vanligvis spiser jeg 2-3 mellommåltider, da en frukt eller en grønnsak, evt. litt nøtter.

Hver lørdag unner jeg meg noe godt, enten så baker jeg noe selv eller så blir det lørdagsgodt til mannen og guttungen og en atkins/nutrilette-sjokoladebar til meg! [:)]

ORIGINAL: Lykkeliky

ORIGINAL: **Annie**

Frukt som mellommåltid

Det var lite! Jeg går på Grete Roede og spiser mye mer enn deg. [:)] Og spiser du ikke frukt?

Om det er lite er jo avhengig av hvor aktiv hun er, det står også at hun spiser frukt som mellommåltid;)

Jeg spiser:
2 grovbrødskiver til frokost
Det samme til lunch stort sett, eller en suppe eller salat hvis jeg spiser på cafe.
Fisk,kylling,kjøtt + grønsaker til middag. + noen ganger litt ris eller pasta.
2 knekkebrød + en gulerot til kvelds. Og en appelsin.

Jeg trener ikke noe særlig, men burde jo ha gjort det. Men er mye i aktivitet i løpet av dagen da:)

Takk for svar. Flere som vil fortelle?

går ofte turer[:)][:)]
spiser mye kylling,fisk og grønnsaker.
samt knekkebrød istedenfor brød[:D]

....godteri er forbeholdt LØRDAG,har poppa meg en liten skål med popcorn i dag....[:)][:)]

Jeg burde sikkert ikke skrive inn her egentlig, for spiser ikke sunt i den forstand at jeg bare spiser fisk til middag, baaare drikker vann osv... Men har lagt om kostholdet dramatisk etter jeg ble gravid så føler plutselig jeg er ekstremt sunn[:D]

Nå spiser jeg 2-3 grove brødskiver med leverpostei eller makrell i tomat til frokost.

Litt frukt eller yoghurt, av og til en skive til lunsj.

Normal mengde middag (prøver å ha mye fisk og kylling, men blir ofte spaghetti, lasagne og andre vanlige middager)

2-3 grove brødskiver til kvelds, er helst leverpostei eller hvitost det går i da...

Drikker vann, appelsinjus og melk i ukedagene. I helgene er det lov med brus. Chips og snop skal jeg (etter avtalen med mannen min) bare spise i helgene, men det blir littegrann i ukedagene av og til[:)]

Trener bare ved å gå tur med hunden noen ganger til dagen.

Back
Topp