Dere som spiller WoW

HildeFraNordSør

Forumet er livet
August 2018
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Sensommerskattene 2023
Skal dere spille WoW Classic når det kommer i august?

Har spillevanene endret seg veldig etter babyen ble født? Hvordan spilte du før og hvordan spiller du nå? (Mengde og type ting du gjør i spillet.)

Jeg lurer på om det i hele tatt er mulig å ha en MMO som hobby når man har barn. :confused013
 
Savner gaming jeg og. Spilte mye før, men slutta når jeg begynte på skole igjen og jobbet ved siden av. Da ble det bare av og til, så klarte ikke å komme skikkelig inn i det igjen. Nå med tre små har jeg null sjans. Får kose meg med strikketøyet. Lettere å legge vekk :p
 
Savner gaming jeg og. Spilte mye før, men slutta når jeg begynte på skole igjen og jobbet ved siden av. Da ble det bare av og til, så klarte ikke å komme skikkelig inn i det igjen. Nå med tre små har jeg null sjans. Får kose meg med strikketøyet. Lettere å legge vekk :p

Gleder meg til ungene vil spille typ Mario etc, blir gøy!
 
Gleder meg til ungene vil spille typ Mario etc, blir gøy!

Ja, husker det med de to eldste. Veldig gøy når man kunne spille sammen ☺️ Vi spilte også wow sammen før eldste av de små ble født. Gled deg!
 
Ikke wow, men spiller sims4 da:p har alle pakkene unntatt en.. Koser meg med et par timer spilling etter mini er lagt hvis mannen ikke setter på noe på tvn som vi begge er interessert i.. Men har vært liiiite spilling de siste nesten 10mnd.. :p tror jeg har spilt 10 timer tilsammen de siste 3 uken:p
 
Back
Topp