Dere som sparer hår..?

Ctina

Elsker forumet
Hva gjør dere for å slippe å klippe dere så ofte? Håret mitt et krusete, vilt, tørt+++ så jeg er nesten avhengig av slettetang![:@] Det er umulig å styre det om jeg ikke bruker det.

Jeg vil helst prøve å klippe det hver 3 måned, men synes dette er ganske ofte også.. Hva gjør dere for å ikke klippe dere så ofte?[:D][:D][:D]

å bruke rettetang sliter like mye som å stripe håret. styr unna!!

om du vil spare så prøv å tilføy håret minst mulig av spray, føner, rettetang osv.
be frisøren din klippe på den gammeldags måten altså rett (holder saksa vannret) da blir tuppene "finere" klippet og det skal mere til å slite på håret. klipp ca hver 10 uke. tilføy håret dinn fuktighetskrem og proteinkrem ett par ganger i uken.

ORIGINAL: Gullungen nr 2

Om man sparer til langt hår så skal man stusse det litt hver 4-6 uke tror jeg det var.. eller så blir det fort slitt og da må man klippe masse når man førsten er hos frisøren.

Oi, så ofte[:o][:o][:o] Jeg får prøve å klippe meg oftere da. Og kanskje kjøpe en skikkelig kur som gir håret mitt mye fuktighet!!

ORIGINAL: *LykkeligeMamma*

å bruke rettetang sliter like mye som å stripe håret. styr unna!!

om du vil spare så prøv å tilføy håret minst mulig av spray, føner, rettetang osv.
be frisøren din klippe på den gammeldags måten altså rett (holder saksa vannret) da blir tuppene "finere" klippet og det skal mere til å slite på håret. klipp ca hver 10 uke. tilføy håret dinn fuktighetskrem og proteinkrem ett par ganger i uken.

Hadde jeg sett bra ut uten rettetang hadde det vært supert, men håret mitt står til alle kanter.. Det er sååå stivt og jeg ser ut som et troll. Det er helt vanvittig.. Har et veeeldig tykt hår også.. Ikke lett å styre unna den rettetanga! [8D]

jeg er avhengi av rettetanga jeg ¨å! men viktig å bruke gode produkter som hjeloer så ikke hpret blir varmeskadet! jeg bruker kanebo sin! også bruker jeg den silke olja til define!
her ble håret sykt langt under spvangerksapet! kann jo prøve det da!?[8D][:D]

Back
Topp