Dere som spår

Desverre, jeg har ikke overskudd i dag... men send meg en pm med navn, fødselsdato, og det dere vil jeg skal se på, så skal jeg se om jeg kansje orker i morgen... men har tlf vakt og, så er ikke sikkert altså...

føler nesten at jeg må prøve det en gang.har dere prøvd det før?=)

ORIGINAL: Miss SWAG a lot

Desverre, jeg har ikke overskudd i dag... men send meg en pm med navn, fødselsdato, og det dere vil jeg skal se på, så skal jeg se om jeg kansje orker i morgen... men har tlf vakt og, så er ikke sikkert altså...

Takk for at du tar deg tid til å gjøre slikt[:)]

Pm sendt , utrolig snill du er som orker å gjøre slikt[:)]

quote:

Pm sendt , utrolig snill du er som orker å gjøre slikt

Helt enig!

veldig snillt gjort..:) må være litt slitsomt sånn sett:) jeg er ikke en av de som sender pm altså:) ville bare fortelle at jeg syns det var snillt:)

Jeg sender deg PM, men forventer ikke svar! [:)] Bare meeeget nyskjerrig [:D]

Jeg kan prøve meg, men har ikke så mye øvelse ennå. Klarer ikke å spå alt mulig [:)]
Send bare PM.

Back
Topp