Dere som sliter med vekten..

WishMeLuck

Elsker forumet
jentene i juni13
Jeg vil bare si dere, at jeg vet så godt hva det vil si! Jeg vet så godt hvordan det er å drasse på 45 kg ekstra, og hvordan man finner unnskyldninger for å slippe å trå ut av komfortsonen og bare bli der.
Jeg trodde alle synes det var slitsomt å gå tur, eller å bære matvarene inn fra bilen, eller å leke med barna, og å prøve tøy i prøverommet i klesbutikken.
Jeg vil gjerne fortelle dere at der behøver ikke å være sånn! Det behøver ikke å være slitsomt med helt dagligdagse aktiviteter!
Jeg har vært heldig, og har motivasjon og viljestyrke til å stå på som tusan!
Det handler ikke om pulverkurer, suppekurer, eller atkinsbarer. Det handler om hva DU gjør. Hva du gjør flesteparten av årets dager! Det handler ikke om sjokoladen på lørdagen, eller sausen på potetene. Du trenger både saus og sjokolade. Iblant! Og i riktige mengder.
Hvis jeg kan klare å overbevise kun EN av dere til at
3617207cf33570181149723f40efb7cc
DU kan, så blir jeg veldig veldig glad!
For kan jeg, så kan du :) :)

Det har du HELT rett i!! :) Og etter bildene å bedømme har du vært RÅflink!! Tommel opp for deg :)
Jeg for min sin del sliter ikke med for høy vekt, men motivasjonen til å spise sunt i hverdagen. Og det tror jeg kan være en like stor kamp som det å begynne å trene f.eks :( men jeg prøver og skal en dag få det til :) hehe

For et FLOTT innlegg ! :) Må si du har vært knallflink, og at du både var og er vakker ;)
Har selv slitt med vekta, etter å ha gått opp mye i svangerskapene. Desverre har jeg også slitt med mitt forhold til mat/vekt/kropp lenge før barna også. Måten jeg har fått av svangerskapskiloene + litt til er ikke sunn, og det kan være vanskelig å beholde kontrollen. Nå går det greit, og jeg jobber mot å spise på en sunn måte, og ønsker også å få bygd litt muskler. Innlegget ditt er veldig inspirerende :)

Så flink du har vært:) Vil ikke si at jeg sliter med vekta.en sliter virkelig med å finne motivasjon til å trene.

Du er superflink :D skjønner at det må ha vært en stor innsats!! Selv er jeg i motsatt ende av skalaen, må jobbe for å holde vekten oppe :o

Tusen takk alle sammen! Det har vært en stor jobb, og det er det jo enda. For jo mer man trener desto større blir målene :) Men jeg er klar for alt jeg. Men først skal jeg kose meg med pizza, sjokolade og et glass hvitvin ;)

Eg ville gjerne sett hvordan kroppen din såg ut før og ikke bare ansikte.

Ville bare si også at det er bra du tok tak i ditt problem men det finnes folk der ute som ikke orker noe som helst pga de ikke spiser og er alt for tynne.... Så dette går begge veier og ikke bare når man er noen kilo for mye :-)

Supert innlegg.... Er så enig i det du sier, dietter og urealistiske suppekurer er ingen løsning, sjokoladen på lørdagen trengs innimellom, samme med et glass brus og saus til middagen... Men alt med måte og med bevegelse og aktivitet ved siden av.... Viktig å sette realistiske mål for seg selv :)

Du er sykt flink! Og til stor inspirasjon! Jeg måååå begynne å trene skikkelig!! x) Vekten er ikke noe stort problem lenger, heldigvis, selv om jeg bør ned noen kg til.

Kjempeflink har du vært og er fremdeles! Stå på videre og gjør livet ditt så godt som mulig. Har ikke vektproblemer og er i aktivitet hver eneste dag samt spiser sunt, så jeg gjør det jeg kan for at helsen skal være så god som mulig i dag og i årene fremover. :)

Du skal få et bilde av kroppen min før. Her er noen uker etter fødsel for 2,5 år siden:
2bea398d902451f249d1df80d9220dae

Back
Topp