Jeg vil bare si dere, at jeg vet så godt hva det vil si! Jeg vet så godt hvordan det er å drasse på 45 kg ekstra, og hvordan man finner unnskyldninger for å slippe å trå ut av komfortsonen og bare bli der.
Jeg trodde alle synes det var slitsomt å gå tur, eller å bære matvarene inn fra bilen, eller å leke med barna, og å prøve tøy i prøverommet i klesbutikken.
Jeg vil gjerne fortelle dere at der behøver ikke å være sånn! Det behøver ikke å være slitsomt med helt dagligdagse aktiviteter!
Jeg har vært heldig, og har motivasjon og viljestyrke til å stå på som tusan!
Det handler ikke om pulverkurer, suppekurer, eller atkinsbarer. Det handler om hva DU gjør. Hva du gjør flesteparten av årets dager! Det handler ikke om sjokoladen på lørdagen, eller sausen på potetene. Du trenger både saus og sjokolade. Iblant! Og i riktige mengder.
Hvis jeg kan klare å overbevise kun EN av dere til at
DU kan, så blir jeg veldig veldig glad!
For kan jeg, så kan du
Jeg trodde alle synes det var slitsomt å gå tur, eller å bære matvarene inn fra bilen, eller å leke med barna, og å prøve tøy i prøverommet i klesbutikken.
Jeg vil gjerne fortelle dere at der behøver ikke å være sånn! Det behøver ikke å være slitsomt med helt dagligdagse aktiviteter!
Jeg har vært heldig, og har motivasjon og viljestyrke til å stå på som tusan!
Det handler ikke om pulverkurer, suppekurer, eller atkinsbarer. Det handler om hva DU gjør. Hva du gjør flesteparten av årets dager! Det handler ikke om sjokoladen på lørdagen, eller sausen på potetene. Du trenger både saus og sjokolade. Iblant! Og i riktige mengder.
Hvis jeg kan klare å overbevise kun EN av dere til at
For kan jeg, så kan du