Dere som sliter med smokken :)

mamatina

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Har dere prøvd smokk fra 6mnd? Her har de små falt ut hele tida, må nesten holde på den for at han skal sove :/ Etter et tips fra en venninne kjøpte jeg mam smokk fra 6 mnd i dag, og den sitter som støpt! :) Deilig! :D

Har ikke prøvd men har egentlig gitt opp hele smokkeprosjektet di kommet som et prosjektil ut igjen :p men skal jammen prøve 6 mnd før jeg gir helt opp ;)

Hmm,kanskje jeg skulle prøvd det da.Men føler ofte hu spytter de ut også!
Men på natta kan hu gråte opptil 10 ganger etter utdetti smokk før hun sovner ordentlig.

Minste kan fint bruke de små enda.. men de to andre ungene mine har bare brekt seg med de fra 6 mnd før dem har vært 6 mnd..mellomste brukte de små fra mam helt til hun var 10 måneder..haha.. så hos dem har de smokkene vært for store ;)

☆★hilsen meg★☆

Har prøvd større, men føler ikke den satt noe bedre. Synes bare den så så stor ut, så gikk tilbake til nr 1 vi..

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Her sitter MaM smokker greit, 0-6 mnd? Men avent smokkene kan j bare glemme, de glir ut igjen, og hun bryter seg av dem :)

Jeg kjøpte Lundmyr-smokk før jeg fødte, uten å se at de var fra 6 mnd. Kanskje jeg skal prøve en sånn. Men de har rar form, noen som vet hvorfor de har det? Er smokketutt på en måte, men den ene siden er flat ved tuppen :S Om noen forsto det!

Edit: Fant ut. Er visst anatomisk smokk. :P

Last edited:
Vi har prøvd mam 6mnd men mini bare brekker seg,. Av og til går mam 0mnd eller Nuk. Men det er lotto Hver gang.... Håpløst når det skal være så vanskelig, men jeg har ikke gitt opp enda :)

<3

Mi brekker seg av alle smokker :( Også de fra seks mnd siden de er så store.

Vi har prøvd mam 6mnd men mini bare brekker seg,. Av og til går mam 0mnd eller Nuk. Men det er lotto Hver gang.... Håpløst når det skal være så vanskelig, men jeg har ikke gitt opp enda :)

<3

De er de to smokkene jenta mi også kan sutte litt på. Men om hun gjør det er det maks tre-fire ganger og så brekker hun seg. Mest er det vel at hun har feil tak og bare tygger på de. Prøver hver dag, men ser dårlig ut siden hun nå er åtte uker.

Back
Topp