Dere som sliter med ryggen...

• Trådstarter Trådstarter Cadia*Julie
  • Opprettet Opprettet
C

Cadia*Julie

Guest
Hvordan bader dere de små? Og hvor?
Jeg sliter så med å bade lille snuppa mi.. Hun er 7 måneder nå, og det blir bare verre og verre å bade henne...
Hun er så vilter, og det river og sliter i ryggen min...[:(]
Bader henne i stamp på badegulvet...

Tips?[:)]

Hørtes jo genialt ut med den stolen da, men vi har desverre ikke badekar!! Så har liksom ikke så masse alternativer her heller...
Kan tro det er mange som sliter med samme problemet ja...

Har til nå hatt baljen oppå med vasken, men vet det er fyfy å gjøre det...er skummelt hvis den plutselig skulle falle ned![8D]

Men tusen takk for tipset om stolen! [:D]

når min snupp var 7mnd,  lå ho inni dusjen, oppå en sånn antiskli matte, funket fint det... ho lå å endel i badekaret også..

Tusen takk for gode tips...[:)]
Skal prøve først med en stol, så får jeg evt kjøpe en matte å ha i dusjen om det ikke hjelper!! [:D]

Hvor får en kjøpt antiskli-matte?
Regner egentlig med at Barnas Hus har osv, men er det noen dere kan anbefale?

jeg kjøpte stellebord med badekar inni. Ellers kan man kanskje ta en balje og sette opp på et bord eller noe? Få det opp i høyden??

ORIGINAL: **tvilling85**

jeg kjøpte stellebord med badekar inni. Ellers kan man kanskje ta en balje og sette opp på et bord eller noe? Få det opp i høyden??

Det var et slik stellebord jeg skulle hatt ja...[;)]
Men har ikke penger til det akkurat nå...har hatt baljen oppå vasken, men hun er så vill at jeg er redd jeg mister henne ned, eller at hele baljen skal dette i gulvet!!
Men jeg finner nok ut av det!
Tusen takk! [:D]

Du får ha lykke til videre, håper ryggen blir bedre.
Er ikke så greit når ryggen svikter nei [&:]

ORIGINAL: **tvilling85**

Du får ha lykke til videre, håper ryggen blir bedre.
Er ikke så greit når ryggen svikter nei [&:]

Takk for det!![:D]
Er ikke kjekt med ødelagt rygg nei, men skal ikke klage for det! [:)][;)]

Back
Topp