dere som sliter med kvalme!

5.mannpåvei

Forumet er livet
September To Remember 2022
Septemberlykke 2024
Har dere prøvd å drikke TE??

Det funker her altså, blir ofte en tekopp til frokost her for tida!

Og jeg er ikke spesielt glad i det når jeg ikke er gravid! [:D]

Jeg synes ikke det er noe som hjelper jeg.. Mat og drikke kan hjelpe i noen få min, men den kommer fort tilbake.. Prøvde meg på ingefærte i går, men synes ikke det hjalp heller.. Har bare kastet opp en gang til nå (ute, på vei hjem i går, morsomt, not!)

Hater denne kvalmen[:-]  men er heldigvis ikke slik at jeg spyr hele tiden..enda ihvertfall.. hehe

Jeg drikker bare vanlig lipton te... yellow label tea..

med litt sukker i!! [:D]

Sånn ingefær og tull funker nemlig ikke på meg og dritt smaker det og! [:)]

hehe, dethar jeg funnet ut funker også!!  Jeg drikker PG-te (den engelske teen, som jeg tror egentlig er indisk, men som "alle" briter drikker). Kjøper den på invadrer-sjapper med 300 i boksen [:D].  Jeg har i melk og honning. Nam nam. Drikker hver frokost og når jeg kommer hjem fra jobb.  På jobb drikker jeg te med sitrus-smak.

Hmm.. det hørtes faktisk litt godt ut med te, så kanskje jeg skal prøve det[;)] Kjenner at kvalmen ikke er så ekstrem i dag, så kanskje den begynner å lette litt... *håpehåpe*[8D]

funker ikke på meg [:'(] kun farris som hjelper (litt) [:)]

ORIGINAL: Soul

funker ikke på meg [:'(] kun farris som hjelper (litt) [:)]

bra du har funnet noe som funker litt på deg da! [:D]

Kjøper ingefærte på asiatisk butikk som jeg drikker MYE av. Samt ingefærdrops. Ingefær hjelper godt mot kvalme, smaker godt og i tillegg er det jo sunt! [:)]

Eneste jeg klarer er youghurt.... [8|] Litt lei av det jeg  [8D]

Te funker ikke her. Eller, det er godt av og til, men langt fra hver dag [;)] 

Jeg har prøvd både ingefær tabbl og sånne reise syke årmbånd men det fynka ishe på meg[8|] men eg leste her inne at det var noen som drakk mangostan juice og at det hjalp men eg vett ishe kor de fekk tak i det. Eg finner ishe tilbake til tråden der det stod heller[:(]

Jeg er te drikker til vanlig, og da går det i yogi-te og annen grønn te. Men nå truger jeg det i meg hver morgen og ettermiddag, mest av ren vane. Det som funker best for meg nå er farris blandet med eplejuice. Sammen med saltstenger og seabands har jeg det helt ok[8D]

Ingefært te hjelper på kvalmen for en stund.
Greit å tvinge kvalmen tilbake litt me en kopp te.
Problemet er at jeg kan ikke pimpe te hele tiden, er kvalm store deler av døgnet.
Har virkelig fått smaken på te etter at jeg ble gravid. All mulig slags te.

Back
Topp