Dere som sliter med halsbrann!

Sicily

Forumet er livet
RÅ gulrot! Beste jeg har prøvd så langt! Spiste en gulrot i åtte-tiden i morges, den funker enda. [:D]

Å, hadde jeg bare likt gulrøtter[:-]
Har virkelig prøvd i mange år og innbile meg at jeg liker det, men klarer ikke. hehe.. [8D]

Det funker ikke til meg :/ Har prøvd det om kveldene når halsbrannen er som verst, men blir ikke bedre.

Det er mange år siden jeg har spist rå gulrot.. Det går fint når den er kokt eller raspet, men ikke helt rå.. (kommer nok av at jeg fikk spysyken en gang etter at jeg hadde spist gulrot, og etter å ha fått den i retur feil vei, føler jeg ikke det smaker like godt lenger) [:'(]
Holder meg fremdeles til love-hearts når det gjelder halsbrann, også popcorn da [;)]

Har i grunn funnet ut hva jeg fikk halsbrann av jeg.... fant ut at hvis jeg hadde drikki cola eller pepsi max, så fikk jeg halsbrann hver gang. såjeg kuttet det ut,og siden har jeg ikke hatt halsbrann....

Eg har prøvd å kutte ut brus, saft, sterk mat, spise sent osv. Det eneste som hjelper på meg er melk, og masse melk og, vet ikke om det er så bra å drikke mye melk, noen som vet??

ORIGINAL: babyboy2010

Eg har prøvd å kutte ut brus, saft, sterk mat, spise sent osv. Det eneste som hjelper på meg er melk, og masse melk og, vet ikke om det er så bra å drikke mye melk, noen som vet??

Jeg spurte min jordmor litt om det der, for jeg trodde en skulle drikke masse melk. Men det har jeg ikke klart å drikke melk siden jeg var liten.. og da sa hun at ett glass om dagen er mer enn nok...

Vil ikke tro det er skadelig å drikke mye melk.. Er ikke det bare sunt? [8D]
Gomler på sånne polka-sukkertøy jeg! Hjelper mer enn noe annet jeg har prøvd.. Hehe.. Men da skal jeg jammen kjøpe gulrøtter og teste det! Litt sunnere enn sukkertøy.. [8D]

Har ikke vært så plaget, men tygger litt tyggis når det er på det værste. Gjerne de med menthol. En i noen få minutter har vært alt jeg har trengt.

Det eneste som funker her er å drikke melk når det står på, sakte.

Sist gang var det bare mandler og loveharts som funka[;)]

Back
Topp