Dere som sliter med angst...

Tipsy34

Forumet er livet
dere må ikke ta noe helsekost prepperater eller noe lignende før du vet hva det inneholder. Det gjelder dere som går på angst medisiner, jeg har nå gått på karboblokker phase 2 og begynnte først å bli svimmel litt av og til..nå i det siste så har jeg vert svimmel konstant og er som jeg går på en båt.. det som har skjedd er at enten så har kosttilskuddet tatt virkestoffer ifra angst medisinen, eller så har dem plusset på slik at jeg fikk dobbeldose.. Jeg fikk hørre idag at visst man sliter med angst så skal man holde seg langt vekke fra kosttillskudd!! måtte bare si dette for det jeg gjennom går nå er ikke til å spøke med!!
 
det har ikke jeg høret om før,har brukt angsmedisiner siden 98,bruker karboblokk selv,men merker ikke noe!!
 
ORIGINAL: ~lenemoren76~

det har ikke jeg høret om før,har brukt angsmedisiner siden 98,bruker karboblokk selv,men merker ikke noe!!

er ikke sikkert alle som det slår ut på, og det er mangen tusen forskjellige angst tabeletter så man vet ikke hva som slår ut på hva, men med meg så gjor det det og jeg har hørt av flerne at man ikke skal bruke helsekost prepparater der man ikke vet hva som er oppi, for i noen av dem så er det noen stoffer som ikke går sammen med angst tabelettene! Mor mi sliter også med angst og hun kan ikke ta rosenrot pga da blir hun helt tullette av angst og andre bivirkninger. Er jo forskjellige virkestoffer i hver enkel tabelett så man vet aldri hva som kan tas med hva, det står også i brugsanvisningen at man skal holde seg vekke fra noen andre middler som inneholder divers stoffer.. så er bare å lese der og hørre med legen også.
 
Back
Topp