Dere som slet med kvalme

Pallar

Elsker forumet
I hvilken uke ga det seg?

16/17 kanskje, noe rundt der, men er ikke helt kvitt det enda...

Den verste kvalmen ga seg i uke 17/18,men sliter fortsatt litt med kvalme og er nå i uke 21. Så det kommer og går litt her. Men sliter du veldig vil jeg anbefale deg å prøve seaband det funket her, spise saltet kjeks, og blåbærsaft blandet med farris i stedefor vann. 

Rundt uke 18-20, men også her er det desverre ikke helt borte:( Blir raskt kvalm de dagene det er mye stress, men samtidig er det langt fra så ille som i begynnelsen.

Babykos<3 skrev:
Rundt uke 18-20, men også her er det desverre ikke helt borte:( Blir raskt kvalm de dagene det er mye stress, men samtidig er det langt fra så ille som i begynnelsen.

Samme her :-S

Roet seg veldig etter uke 18, men jeg er fortsatt morgen kvalm hver dag og kvalmen kommer å går igjennom hele dagen.

Her ble jeg ganske bra i sommerferien, men nå har den kommet snikende og tatt seg fryktelig opp igjen. Er nå 24 uker og igjen sm pga den. Håper det skal hjelpe på. Sliter med å få i meg mat og vekten ligger fortsatt ett par kilo under startvekten.

Rundt 18-20 her og.
Kvitt kvalmen på kvelden og bilsyken kommer ikke så lett lenger. Kan fortsatt kaste opp på morgenen, men er ca en gang i uka i forhold til hver dag. 

Ca uke 14 , men har noen bølger enda .. Er 20+4 nå

er i uke 21 nå, og den er der enda. Bare ikke like intens som før. 
Men joda den er der enda, fra og ha et helt kvalmefritt svangerskap sist, og nå slite så sinnsykt med det. Det er en overgang altså :-/

Back
Topp