Dere som slanker dere

*ZimileMamma*

Gift med forumet
Måler dere rundt livet og sånn?

Hva er innenfor "normalen" egentlig?? MÅlte før i dag og syntes det hørtes SYKT mye ut det jeg fikk...[:-][:'(]

jeg så på sånn spis sunt program på tv, og da sa han programlederen at det bør være under 80 cm på kvinner rundt midjen.. sånn helsemessig.. men det kan da umulig gjelde de som akkurat har fått barn! [;)]

80 cm rundt livet ja... gjelder nok ikke rett etter en fødsel nei! [8D] he he he...

hmmm 6 uker etter hadde jeg fortsatt ganske bra kul på magen.. sikkert musklene som ikke klarte å holde inne lenger også? men nå har de blitt sterkere heldigvis!!

De sier at kroppen skal være fult restituert etter 9-18 måneder. Det er derfor flere anbefaler å ikke bli gravid igjen før etter 18 måneder. Det fikk jeg beskjed om av en som jobbet på føden i alle fall...

jeg måler....ettersom jeg går på 30 days som skal minke magefettet og trener litt så ser jeg d ikke på vekta, men i cm[:)] på 2 uker har jeg mistet 5cm på magen, 4cm på midjen og 2cm over hofta[:D][:D]

ja du må heller måle enn å gå på vekta...da ser du jo at du faktisk minker..
den vekta kan jo tulle litt vet du..hehe...hvertfall gjør mi vekt det...men centimeterene går ned fordet om:-)

jeg har og stoort magemål...deprimerende...men det positive er jo at det magemålet er på vei nedover da[:)] er ikke mye som skal til[:)]

ORIGINAL: Bdancer

ORIGINAL: *ZimileMamma*

80 cm rundt livet ja... gjelder nok ikke rett etter en fødsel nei! [8D] he he he...

6 uker etter så skal vel livmor og sånn være tilbake til normal str. men huden er vel noe slakkere og gir større vidde enn før...

Kan vi ikke si 6 mnd da, så har jeg ennå litt tid....??????

Back
Topp