Jeg har bestemt meg for at jeg SKAL trene annenhver dag på sats, og får jeg ikke dratt dit så vet jeg at jeg får døds dårlig samvittighet! Så det er grunnen til at jeg får ræva mi bort dit [8D] Har vært syk nå noen dager, og fy søren så forferdelig det er når man har som vane å trene annenhver dag!
Tenker også på at jenta mi har godt av frisk luft hver dag, så derfor er jeg ute og går turer hver dag også [:D]
Prøver å holde meg til godtespising kun i helgene, men jeg sprekker av og til jeg også! [;)] Har jeg åpnet en potetgull pose så funker det ikke å legge den bort å spise resten til neste helg... Må ete det med en gang, ellers blir jeg å gå å småspise av den hele tiden. Så prøver å kjøpe små poser med godteri, så jeg tømmer de med en gang [:D]
Har jeg lyst på noe godt midt i uka, så tar jeg noen druer eller litt sans is! [;)]
Gjør innkjøp en gang i uka av sunne matvarer, så blir du ikke å dra i butikken når du har lyst på noe snacks eller usunn mat! [:)]
Blir også kjempe inspirert av å se på
www.iform.no, og lese om folk som har gått ned masse og se før og etter bilder.. Høres kanskje teit ut, men da dropper jeg den sjokoladen som jeg hadde så lyst på hvertfall [:D]
Håper det hjalp deg litt! [;)]