dere som slanker dere eller ikke

Fjolsy

Gift med forumet
hvordan klarer dere og være sterke nok til og holde dere unna søtsaker og komme dere ut for å trene?
er så motivert for å gå ned i vekt men jeg klarer det søren ikke.
hva må til[:'(]

usj ja det lurer jeg på og!
Jeg var veldig flink fra nyttår men for to uker siden sprakk jeg helt!

Man må vel bare tenke seg resultatet som kommer når man er ferdig! [:)]

Klarer ikke det, jeg. Derfor har jeg investert i en treningsmaskin som jeg har i stua, samt en pilatesvideo. I tillegg fører jeg opp alt jeg spiser. Det gjør det i alle fall lettere å spise mindre søtt, selv om jeg ikke har kuttet det ut helt. Lykke til!

ORIGINAL: namarie

Klarer ikke det, jeg. Derfor har jeg investert i en treningsmaskin som jeg har i stua, samt en pilatesvideo. I tillegg fører jeg opp alt jeg spiser. Det gjør det i alle fall lettere å spise mindre søtt, selv om jeg ikke har kuttet det ut helt. Lykke til!

men klarer du og legge deg på stuegulvet og begynne å trene, får det bare ikke til jeg. har så lyst men blir aldri noe av.
hvorfor er det lettere hvis du skriver ned alt du spiser?

Klarer det ikke. Trening til en viss grad, så lenge det er morro. godteri nope, det kommer aldri til å fungere[&:][:(]

Trener på treningsenter, før trente jeg bare i studio, syns det gikk trått, men så begynnte jeg og gå på timer og det er utrolig moro, spesielt når du har fått gått noen ganger for da kan du programmet, og klarer og følge bedre med[:D] trener 5 ganger i uka, men snope er det værre med...prøver og være flink ny dag nye muligheter tenker jeg... men mange fristelser på veien... Må bare si at det og ha en puls klokke er utrolig motiverende for da ser du hvor mange kcal du forbrener på en gå tur f.eks

vektklubb.no[:D] Har gått ned 8kg[:)]

Jeg har bestemt meg for at jeg SKAL trene annenhver dag på sats, og får jeg ikke dratt dit så vet jeg at jeg får døds dårlig samvittighet! Så det er grunnen til at jeg får ræva mi bort dit [8D] Har vært syk nå noen dager, og fy søren så forferdelig det er når man har som vane å trene annenhver dag!

Tenker også på at jenta mi har godt av frisk luft hver dag, så derfor er jeg ute og går turer hver dag også [:D]

Prøver å holde meg til godtespising kun i helgene, men jeg sprekker av og til jeg også! [;)] Har jeg åpnet en potetgull pose så funker det ikke å legge den bort å spise resten til neste helg... Må ete det med en gang, ellers blir jeg å gå å småspise av den hele tiden. Så prøver å kjøpe små poser med godteri, så jeg tømmer de med en gang [:D]

Har jeg lyst på noe godt midt i uka, så tar jeg noen druer eller litt sans is! [;)]

Gjør innkjøp en gang i uka av sunne matvarer, så blir du ikke å dra i butikken når du har lyst på noe snacks eller usunn mat! [:)]

Blir også kjempe inspirert av å se på www.iform.no, og lese om folk som har gått ned masse og se før og etter bilder.. Høres kanskje teit ut, men da dropper jeg den sjokoladen som jeg hadde så lyst på hvertfall [:D]

Håper det hjalp deg litt! [;)]

Jeg bestemte meg når jeg ble gravid at da skulle jeg begynne et nytt liv, jeg har hund så trim fikk jeg og får jeg jevnlig, men jeg bytta ut hvitt sukker med brunt (det klarer kroppen mye lettere å bli kvitt), kutta ut brus, spiste generelt sunnere og med masse skryt till meg selv følte jeg at dette klarte jeg fint.
Mens jeg gikk gravid la jeg på meg 12 kg, etterpå fortsatte jeg i samme "duren", da var det vel og merke lettere siden jeg hadde gjort dette i 9 mnd i tillegg til at jeg trener aerobic 1-2 ganger i uken, nå har jeg gått ned 17 kg på 6 mnd og er fornøyd med det.

Noe av det viktigste er å ikke ha for høye mål. Om du sprekker med litt godteri eller ikke trener en dag vil det ikke si at alt er ødelagt.
Gi deg selv tid til å nå målene dine.
Jeg har strevd med ekstra kg i årevis og har ikke gått ned et gram.
Vær snill mot deg selv men uten å belønne med usunn mat.

En annen ting er at jeg har satt inn spiral, vanlig type uten hormoner, det har forandret livet mitt mye da jeg har hatt problemer med alle typer hormonprodukt (inkludert mini-p).

Det gjelder å finne en metode som fungerer for DEG og som du føler deg vel med[:)]

Back
Topp